En lang dag er over

Det ble ingen blogging i går, for når jeg kom hjem fra jobben var jeg så trøtt at jeg bare satt i stolen i stua å halvsov under et par varme pledd. Tenkte at jeg skulle ta fram PC’n og skrive noen ord, men bare det å krype fram fra teppet ble et ork som jeg ikke orket å gjøre. Jeg kom meg i seng relativt tidlig, og sovnet med eneste gang.

Da jeg våknet til morran i dag kjentes kroppen min helt mørbanket ut, og det verket over alt. Bare det å komme seg ut av senga var et ork, men etter en lengre dusj så ble kroppen mer vennligstilt og var mer samarbeidsvillig. Det er noen betennelser som herjer oppe i skuldrene og armene mine, og det er nok derfor jeg er så sliten…. Pleier som regel å bli litt sånn når det setter i gang.

I går avtalte jeg T om at vi skulle dra en tur opp på Black Design på Metro, Lørenskog. Han hadde aldri vært der før, og hadde litt lyst til å sjekke det ut. Jeg har jo gnålt om hvor mye flott det er der i flere år. Jeg ordna det sånn at jeg kunne gå en halvtime tidligere fra jobben for å komme utenom rushtrafikken, men det funka ikke helt sånn. T hadde vært på nettet å sjekket ut hva de hadde hos BD, men når vi først kom dit så hadde de ikke alt det han hadde sett på. Alikevel ble det da litt i posen hans oxo :o)) Jeg hadde avtalt med Anne å møte henne og niesen Kine der oxo…

Jeg har fått helt dilla på ugler, og kjøpte den store grå hos Black Design sammen med den lille buddafiguren. De hadde noen andre ugler der oxo, som var ganske søte… De var nok litt for søte for meg, så jeg lot de stå igjen på hylla da vi gikk ut av butikken. Anne kjøpte seg noen metallspenner til å feste på gardinene, som var skikkelig fine. I tillegg kjøpte hun små glassbeholdere til å holde te-lys for å bruke som flytelys. Jeg er i grunnen litt stolt av megselv, siden jeg kom ut fra butikken uten å handle meg blakk. De hvite uglene kjøpte jeg forresten hos Søstrene Grene.

Når jeg først var hos Søstrene grene kjøpte jeg meg noen flere øser… Syntes disse er lekre i fargen, og gode øser kan man ikke få nok av :o))

Etter shoppingrunden på Metro dro vi alle fire tilbake til Anne, som bor like i nærheten. Jeg var ganske sliten så det var godt å sette seg ned i sofaen og slappe av me en kopp kaffe å skravle litt. Når man sitter sånn å skravler og nyter kvelden, glemmer man fort at kroppen ikke er så samarbeidsvillig og at hælen verker litt etter mye trasking. Det var bare når jeg måtte reise meg opp som jeg kjente at jeg helst ville sitte litt til, hehehe!! Husker ikke når vi kom dit, men vi nå i allefall sittende noen timer :o))

Da T og jeg kom ned i garasjen for å dra hjem, ventet denne lille festlige lappen på frontruten. Jeg mente at jeg ikke trengte å legge noe parkeringslapp i bilen når jeg sto inne i garasjen, men styret var tydligvis av en annen oppfattning. Det var bare en liten påminnelse og ikke noe bot, og neste gang skal jeg huske på parkeringslappen min :o))

Det var lite trafikk på motorveien når vi kjørte ned til Oslo sentrum hvor T bor, og det tok ikke lange stunden før vi var hjemme hos han. Selv var jeg hjemme litt før kl 21, og da satt to små pusekatter i vinduet å kikket etter mammen sin. Når jeg kom inn ble jeg møysommelig besnust over det hele for jeg hadde jo vært i kontakt med en annen pus, nermere bestemt Felix. Det er jo en spennende lukt som de må gjøre seg bedre kjent med.

Nå krangler skulderen min noe innmari så det er på tide å vile den litt, blogges i morgen :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg