Fehode

Jeg er sikkert verdens største dust, det er ingen tvil om det…. I dag fikk jeg det nye  ettbrettet, og hva klarer jeg å gjøre? Jo jeg brekker av simkortet til miniversjon og dytter det ned i sprekken, men det skulle jo ikke brekkes av så liten. Nå sitter det nedi der og jeg får det ikke ut igjen, og jeg har virkelig forsøkt. Noe så pinlig det skal bli å be om hjelp til å få det ut igjen i morgen. Jeg kjenner at jeg blir flau alt nå, grøss! Det er bare å manne seg opp det å late som ingenting.

Tidligere i dag var jeg hos fotpleien og fikk stelt bena mine. Føttene mine var ikke så ille i dsg, men det var utrolig godt å sitte der å slappe av mens Kristin tok godt vare på fotsingene mine. De hadde tatt inn noen deilige sandaler som var kjempegode å gå med. Sålen var så myk og behagelig at jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe meg et par. De kommer jo oxo i fine farger oxo.

Det har virkelig vært fint vær i dag, og det har nok kommet opp i noen varmegrader… På morran i dag var det tjukk tåke, men den forsvant utover dagen. Nå skal jeg gjøre meg ferdig med å registrere det som skal registres sånn at jeg skal få lastet ned appene jeg trenger, blogges!

 

18 kommentarer
    1. Ja, denne teknikken!!! – Jeg vurderer strekt en Tab selv, – og siden jeg ikke har hatt nettbrett før, – så hva trenger jeg å kjøpe i tillegg til selve brettet??

    2. Offffff!!!! Sånn kan eg finne på å gjøre og.. Har du prøvd å suge det fram igjen med støvsugeren, hehehe… legg en duk over munnstykket sånn at det ikke forsvinner om du klarer å suge det opp:) Eg ler… Husk det er ikke flaut å be om hjelp til det der, du er garantert ikke aleine om å gjøre dette:)
      Herlig med fotpleie dah!!!

    3. Ok, – og i tillegg et abonnement?? – Tror det blir bra vettu, – kan brukes i helgene på CB og når jeg er hjemme hos mine foreldre – slippe å drasse på laptopen!

    4. terand: Abonnementet hører med det vettu når du skaffer et nytt SIM kort, knis! Veldig greit å smette ned i veska dette brettet, så jeg tror du får glede av et sånt et. Så blir det opp til deg om du velger eplet eller samsungen.

    5. Vet at Tele2 har to abonnementer Medium og Large – tilbudet på kr 1 – er Large! – Det koster kr 179 pr mnd – mens M koster kr 79,- Jeg har sett på hvor mye jeg kommer til å bruke utenom WIFI, – så holder det i massevis med M.
      Er veldig gira på et slikt brett…….mulig i løpet av helgen!! 😉

    6. Ja, ja, det ordner seg nok 🙂 Jeg er IKKE fornøyd med fotpleiedama mi, hun er så hardhendt og klipper neglene så de nesten blør 🙁 Kan jeg få spørre om hvor din Kristin holder til?

    7. Unni: Min Kristin holder til på Oppsal, hos Oppsal Hud og Fotpleie… Hun er dyktig og har aldri vært hardhendt. Jeg er virkelig fornøyd med henne og den behandlingen hun gir.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg