Dropbox

Da jeg fikk meg ny telefon i 2012 så jeg at det lå et program som het Dropbox der, men jeg undersøkte det ikke noe videre. Så da jeg fikk nettbrettet mitt for noen uker siden bestemte jeg meg for å undersøke nermere hva dette var for noe. Plutselig åpna det seg en ny verden uten kabler….. Jeg har irritert meg lenge over at jeg må koble telefonen til PC’n for å overføre bilder som jeg skal bruke på bloggen, men nå kan jeg overføre de til Dropbox å åpne dem på pc eller nettbrett.

Jeg kommer nok ikke å lagre alt som er der, men det var veldig kjekt å slipp ned de bildene jeg har tenkt til å bruke når jeg blogger…. Siden jeg bruker to forskjellige PC’er og et nettbrett, så er det irriterende å ikke få tak i bildene som ligger på en av de andre uten å måtte overføre via kabel eller andre måter. 

Bruker du Dropbox, og har du god erfaring med det…?

3 kommentarer
    1. Jeg begynte å bruke Dropbox for ikke så lenge siden og er allerede avhengig. Trengte et sted å samle bildene mine når den en pcen min var i ferd med å dø. Nå har jeg alt der. Og bildene fra min kjære telefon laster seg opp automatisk så jeg ikke trenger å være redd for å miste noe. Dessuten har jeg og en kollega en felles mappe der vi deler lydbøker. Enkelt program å bruke med masse muligheter. Elsker den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg