Med glede, Ã¥ nei da…!!

Bunken med regninger hadde igjen nådd toppen, og bankkontoen var fylt opp så da var det bare å sette seg ned å betale dem… En av dem derimot var større enn de fleste andre, og det var definitivt ikke med stor glede jeg betalte den. Jeg hadde ikke noe valg, for skal jeg ha bil slipper jeg ikke unna den årlige avgiften….

Jeg er ikke alene om dette pengesluket, nei det gjelder det fleste av oss…. Hva går egentlig disse pengene til? Det kan ikke være til å fixe og reparere gamle å slitte veier, for etter det jeg kan se så er de like hullete hvert eneste år. Ser bare småveiene her jeg bor, de er fulle av hull å da snakker jeg ikke om småhull…. Nei, det er store hull som du fort kan kjøre i stykker bilen i, surt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg