Det var like før

Når klokka ringte til morran i dag var kroppen helt gåen, og det var bare med verdens største viljekraft at jeg klart å komme meg opp å inn i dusjen. Jeg hadde lovet å være på jobb til 8, siden en kollega skulle komme først kl 08:30 og den andre hadde en avtale på morningen. Når jeg først kom meg opp gikk det ganske fort unna, selv om jeg var trøtt og sløv. I det jeg hadde fått på meg yttertøyet å var på veg ut av døra, hørte jeg en av pusene brekke seg inne i stua. Det var Ronja som spydde på gulvteppet, og da var det ikke noe annet å gjøre enn å ta av seg igjen å begynne å vaske.

Heldigvis så var det lett å få opp og vaske, så jeg ble ikke så veldig forsinket…. Fristelsen til å gå bort i garasjen var stor og tanken veldig behagelig, og det var like før jeg gjorde det… Så besinnet jeg meg og labbet ned til t-banestasjonen, hvor jeg faktisk greide å nå banen etter den jeg skulle ha tatt. Siden det er påske og mye mindre folk fikk jeg sitte i dag oxo, noe som ellers ikke hører med til vanligheten. Jeg var på jobb 08:15 så med tanke på at jeg hadde vasket på morningen var vel ikke det så ille.

Det strålende været vi har hatt noen dager nå ser ut til å fortsette i dag oxo. Solen skinner allerede fra en blå himmel, noe som innbyr til å ta seg en tur ut i lunchen i dag… Nå må denne damen sette inn turbogiret så jeg blir ferdig med det jeg skal i dag!

Ha en fortreffelig dag, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg