Siste arbeidsdag før påske

Så var dagen kommet, siste arbeidsdag før påskeferien, og det er virkelig deilig å tenke på at jeg nå skal ha hele 5 dager fri :o)) Jeg skal definitivt koze meg å slappe av og bare nyte fridagene mine, for nå er jeg så klar for late dager med en bok eller god musikk i solen :o))

Siden jeg skal handle inn til påsken etter jobb i dag, tok jeg bilen på jobben…. Det var så lite trafikk at jeg brukte bare 10 minutter ned, og da gjorde det ikke så mye at jeg sov litt lenger enn jeg egentlig skulle, hehehe!! Mange hadde nok sin siste arbeidsdag i går, og dro avgårde på påskeferie da, så jeg regner med at det blir like lite trafikk hjem i dag oxo….., håper!!

Etter at jeg har vært å handlet har jeg tenkt å svinge rundt med skurebøtta i noen timer, sånn at heimen er fri for støv og kattehår. Så vettu skal jeg dukke ned i eskene med påskepynt å sette frem noen kyllinger og harer for første gang på flere år. Måtte gi opp å sette frem fluffy kyllinger når kattene var små, for de stakk av gårde med dem og ødela dem. Nå som de har blitt litt eldre så er ikke det like spennende. Litt snusing blir det nok sikkert alikevel, hehehehe!

Det er ingenting å si på været i dag heller, for himmelen er blå og solen skinner… Til dere som drar på påskeferie i dag, kjør forsiktig sånn at dere kan nyte påsken sammen med familie eller venner :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg