Da var den over

Det er alltid litt vemodig når en fin ferie er over og hverdagen er her om noen timers søvn…… Dette har definitivt vært en veldig fin påskeferie, hvor jeg har sovet godt om nettene å bare hatt det helt hærlig. Litt skår i gleden er det at skulderen min ikke har blitt det spor bedre, heller verre. Verst er det på morningen da den skal begynne å bevege seg etter å ligget i ro hele natten. Jeg må ta det veldig med ro å bevege den forsiktig til den har blitt myket opp, og nå som jeg har hatt fri har jeg hatt god tid til det. Blir nok litt verre i morgen hvor jeg har dårlig tid, men opp og i gang må jeg jo…….

Anne var på besøk i dag og vi satt ute på balkongen i varmen å skravla i flere timer. Når hun dro hadde jeg egentlig tenkt til å gå inn for å lage middag, men så fristet Kiara’s Saga såpass mye at jeg tok med meg boka ut for å fortsette noen kapitler. Hehehehe, klarte ikke å legge fra meg boka jeg da å ble sittende der til sola nesten gikk ned. Da var boka lest ut :o)) Jeg orket ikke tanken på å måtte vente med å få vite hvordan det gikk!! Nå må jeg derimot vente helt til 22 april før neste bok kommer… Det er egentlig ikke noe problem for jeg har mer enn nok andre bøker å ta av i mellomtiden.

I dag er jo dagen med stor D når det gjelder å narre og lure hverandre, og jeg har vært ekstra kritisk til alt jeg har lest å hørt. Jeg tror ikke at jeg har blitt lurt, men helt sikkert kan man jo ikke være. Til morran i dag satt jeg å hørte på Nitimen, og da kunne publikum ringe eller sende inn hvilken aprilspøk de husket å som de syntes var bra. Jeg fikk ikke med meg alle, men jeg fikk nå med meg en som jeg faktisk husket. Det var den gangen Vinmonopolet gikk ut med at kundene kunne komme ned å fylle opp bøtter, spann og vannkanner med sprit fra kran. Den gang lå det et pol i Storgata på skrå ovenfor Gunnerius, og en kompis gikk på spøken så det dundra å dro ned for å fylle opp, hehehehe!! Ufattelig at de gikk på den der… Her i huset har vi alltid vært veldig kritiske til alt, og jeg mener alt på 1. april, så det er ikke ofte vi har gått på med begge bena!

Hva med deg, har du blitt lurt i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg