Gratis parkering

Jeg har jo blitt riktig flink til å ta t-banen hver dag, men i dag tok jeg bilen for jeg trodde jeg måtte bort på Alna Senteret for å kjøpe tørrfór til pusene hos Tam. Da jeg kom ned til EuroPark i Chrsitian Kroghs gt så var bilettboksen og bommene borte, så jeg kunne kjøre rett inn. Jeg trodde at jeg måtte hente lappen min nede i første etasje, men der var det helt ribbet. Lykkelig over å slippe å betale gikk jeg på jobben, men det tok ikke lange stunden før jeg tenkte at dette var for godt til å være sant. Måtte jeg betale noe når jeg skulle hjem, niks ikke en krone. Kan ikke huske sist jeg kunne parkere gratis ned i Oslo!!

For en måned siden byttet jeg tørrfór fra Royal Canin til Eukanuba…. Jeg pleier vanligvis å handle hos Dyrego, og der har jeg ikke lagt merke til at de har hatt det fóret tidligere, og det var derfor jeg trodde at jeg måtte dra til Tam på Alna. I lunchen stakk jeg en rask tur ut, og dro innom Dyrego å der hadde de faktisk Eukanuba. Siden jeg har en pus i godt hold så har jeg blitt anbefalt å bruke det for overvektig og steriliserte katter. Var veldig spent på om de likte det, for de er noen eldig kresne frøkner, men etter litt snusing begynte de å spise det. Jeg har forsøkt våtfór i samme merke, og de syntes ikke det var så aller verst :o))

Jeg sov veldig dårlig i natt, dels for at jeg la meg altfor sent og for en masse springing i trappeoppgagen til noen litt lengre opp. Jeg hadde akkurat greid å flyte over i drømmeland da det begynte, sovnet jeg igjen med en gang da?? Selvsagt ikke!! Ble liggende en evighet hvor jeg forsøkte alt fra å puste rolig til å meditere kroppen rolig, men det eneste jeg oppnådde med det var at kroppen ble mer anspent å da sovne jeg slettes ikke. Rett etter at jeg hadde spist middag gikk all peppen ut av kroppen, og jeg sank langt ned i godstolen å ble kjapt hentet av av Jon Blund å borte var jeg en stund. Våknet av at jeg frøys siden balkongdøren sto åpen, og det var ikke lenger så varmt ute… 

Nå burde jeg selvsagt ha gått å lagt meg, men hverken kroppen eller hodet mitt er trøtt lenger… Får se et par episoder med Sex og Singelliv så kanskje øyelokkene begynner å bli tunge etterpå.

1 kommentar
    1. Hei! Utrolig flott blog. Føler at den er sÃ¥ velskrevet at du tar oss som leser pÃ¥ alvor. Mange blogere bare lager masse innlegg og gidder ikke bruke tid pÃ¥ blogggeni det hele tatt. Det er derfor alltid like artig Ã¥ se noen som faktisk tar meg som leser pÃ¥ alvor! Jeg har ikke blogg fordi jeg fikk sÃ¥ mye frekke komentarer, men jeg hÃ¥per at du ikke skal gjøre det samme om du fÃ¥r frekke kommentarer fordi da vinner de uhøflige. Men jeg har noe annet jeg hÃ¥per du vil se pÃ¥! Det er en konk jeg har funnet som er døds bra!! Premien er energi drikke i et Ã¥r. Det er sykt flott for meg om jeg vinner fordi jeg er helt addicted to Red Bull – jeg drikker det hele tiden! Hehe. Men kanskje du har mer hell enn meg?! 😛 Tenkte uansett jeg skulle dele den med deg.<3 Ha en solfylt dag!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg