Begynt pÃ¥ “Tirsdagsdamene”

Etter noen dagers lesepause har jeg igjen tatt fram en ny bok, og denne gangen falt valget på Tirsdagsdamene som jeg kjøpte i fjor høst en gang. Jeg har hørt mye bra om boka, så jeg gleder meg virkelig til å lese meg igjennom den. Foreløpig har jeg kun lest et par kapitler, og så vidt blitt litt kjent med hovedpersonene. Det eneste som er litt dumt er at boka er trykket med så innmari liten skrift, etter min mening da, at jeg sliter litt med å se hva som står når jeg blir litt sliten i øynene. Selv med lesebrillene er det litt vanskelig…

Har du lest boka, eller har du tenkt til å gjøre det?

12 kommentarer
    1. Kanskje du burde gå over til lydbøker heller? ;o) Det er for oss som ikke vil innrømme at det er slitsomt å lese de der bittesmå bokstavene, som blir mindre og mindre for hver år. Et merkelig fenomen igrunnen! ;o))

    2. Topp Sminke: Jeg er nok periodeleser, og når jeg virkelig er i slaget sluker jeg den ene bok etter den andre. Er vanligvis veldig glad i krim, men leser en del annet også :o))

    3. Marit: Hehehe, vet du for noen Ã¥r siden var jeg sÃ¥ irritert over at alle bruksanvisninger og instruksjoner ble trykket mindre og mindre. Det slo meg ikke før jeg ble gjort oppmerksom pÃ¥ det at det var nærsynet mitt som begynte Ã¥ bli dÃ¥rligere :o)) Jeg har lastet ned noen bøker pÃ¥ iPod’n, men syntes egentlig at det er trivelig Ã¥ lese dem selv, sÃ¥ jeg strever videre :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg