Skulder til besvær

De siste dagene har smertene i venstre skulder bygget seg opp mer og mer, til et punkt hvor jeg ikke bare hadde masse smerter men oxo ble kvalm og uggen i kroppen. I går ettermiddag måtte jeg bare gå å legge meg å slappe av etter at jeg spist, men formen ble ikke noe serlig så jeg endte opp med å ligge i senga resten av kvelden for å se på tv.

Skulderen ble bare stivere og stivere å innen jeg slukket lyset å la meg til å sove for natten klarte jeg ikke lenger å røre skulderen. Hele leddet var stivt og jeg nesten gruet meg til å legge meg  til sove, for jeg regnet med at det kom til å bli et mareritt.  Det ble jo det og jeg har sovet veldig lite i natt….

Når klokka ringte til morran i dag gjorde jeg et tappert forsøk på å stå opp og komme meg i dusjen…. Venstrearmen fungerte ikke i det hele tatt så jeg hadde kjempeproblemer med å vaske håret, og til slutt måtte jeg bare innse at det ikke gikk. Så da klokka ble 07:30 ringte jeg sjefa og fortalte at jeg ble hjemme i dag. Etterpå fant jeg frem kornposen min og slang den inn i ovnen før jeg la den over skulderen. Det lindret en del sånn at kroppen slappet av nok til at jeg fikk meg et par timers søvn.

Ute har den deilige vårstemningen blitt byttet ut med gråvær og veldig lett snø som fyker omkring… Det er en tre varmegrader og ganske surt, måtte se til noen løker ute på balkongen men jeg kom meg ganske raskt inn igjen, grøss!!!


8 kommentarer
    1. Har du forsøkt en Naprapat? Det er virkelig å anbefale, ingen fysio eller kiro kunne kurere nakken min, men det kunne Naprapaten 🙂 Ha en så god kveld du kan 🙂

    2. Uff så trist å høre kjære søster, unner ikke deg dette . Håper at du blir frisk snart kjære deg. tenker på deg :O)
      sender deg varme tanker og gode energier (hvis jeg klarer ).
      Glad i deg søsteren mim <3

    3. Lillian: Nei, jeg har ikke prøvd det… Har i grunnen klart meg bra med fysio nÃ¥r det er nødvendig. Betennelsene mine er dessverre kronisk sÃ¥ det er det ikke sÃ¥ mye Ã¥ gjøre med. Det mÃ¥ bare gÃ¥ sin gang.

    4. Laila iren: Kommer og gÃ¥r dette her med jevne mellomrom, og ikke sÃ¥ mye Ã¥ gjøre med det. Etter en stund roe det seg ned igjen… Glad i deg oxo lillesøster ; o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg