De har vist strødd…

Mange har klaget, meg inklusive, over at det ikke har blitt strødd i vinter… Nå som sola har smeltet bort all is og snø fra fortauene så viser det seg at vist har det blitt strødd, og ganske mye oxo. Det er ganske merkbart når man er ute å går, for skoene sklir noe vanvittig på grusen…. Noe som gjør at det er utrolig slitsom å gå i oppoverbakkene, og dem er det mye at hos meg, hehehe!!

Leste i avisen at det var noen tonn med grus som de nå skulle begynne å feie opp… Hva var det de skrev, jo de regner med å bli nesten ferdig til 17. mai. Det håper jeg virkelig, for når fortauer og sykkelstier blir feid blir det mulig å ta fram å prøve sykkelen litt igjen. Jeg syntes ikke det er så festlig å sykle på grusen med de smale dekkene som er på sykkelen min, for den har ikke det samme grepet som de brede dekkene.

Det meste av dagen i dag har det vært grått og trist… Når jeg sto opp regnet det til og med, men nå ser det ut som skyene dra oppover mot Akershus og sola skinner som den aldri har gjort før, hehehe!! Etter noe dager med snøvær så er det godt å se sola igjen, og nå håper jeg virkelig den blir her noen dager :o))

Status på skulderen er ikke noe å skryte av i dag heller :o(( Da jeg våknet var det helt stiv og forferdelig vond så jeg orket ikke gjøre noe ting. Jeg hadde håpet at den skulle være såpass at jeg hadde orket å tørke litt støv og dra over med støvsugeren. Skikkelig frustrerende å sitte å se på hybelkaninene løpe sisten med kattene, men hva kan man gjøre!! Vi får se hvordan den er i morgen!!

5 kommentarer

Siste innlegg