Legen i dag

Siden skulderen min ikke har blitt noe serlig bedre i løpet av helgen, ringte jeg til Legekontoret og fikk en time hos fastlegen min. Jeg hadde time 11:15, men han var 20 minutter forsinket så det var bare å smøre seg med tålmodighet og vente. Jeg hater å sitte på venteværelse, og blir kjempestresset av stillheten å av at alle sitter sånn å kikker på hverandre i smyg. Jeg gjør det selv oxo.

Ingen overraskelse at jeg ble sjukemeldt, men kun ut denne uken…. Med ro og hvile så håper jeg virkelig at det skal holde! Jeg fikk rekvisisjon til røntgen av skulderen hos Unilabs for å se hva som foregår inni leddet. Den har vært vond helt siden før jul, men ikke verre enn at jeg har klart å holde meg på jobb selv om det til tider har vært ganske slitsomt. Det var først den siste uka at det begynte å skje noe og jeg kjente at betennelsen forverret seg. Jeg frøys under huden og var så innmari trøtt og sliten, noe som er et tegn på at betennelsen begynner å lage kvalm.

Når jeg kom hjem ringte jeg Unilabs for å få time så fort som mulig… Jeg kunne velge om jeg ville på Bryn eller på Majourstua, og siden Bryn er nermest ville jeg jo helst dit……. men, der hadde de ikke noe ledig time før 5. mai noe som er altfor lenge å vente. På Majorstua hadde de derimot time allerede på onsdag, og da var det ikke så vanskelig å ta den. Jeg kan jo ikke vent i flere uker med å ta bilde, når det er nå jeg trenger det… Etterpå gikk formen rett i kjelleren, og det føltes som om alle krefter og energi forsvant ut av kroppen. Dermed så krabbet jeg opp i senga hvor kattene allerede lå rett ut, og sovnet med en eneste gang. Sov jo så dårlig i natt, så jeg trengte nok det!

På formiddagen i dag øsregnet det, men da jeg dro bort til legen hadde det stoppet… Tåka derimot ville ikke dra sin vei, og den lå helt nede på bakken. Nå i kveld ligger tåka enda lengre ned på bakken, og det liker jeg ikke noe serlig. Regnet er helt OK, men tåka… Se den kan jeg godt være foruten.

Vaktmesteren har feid hele gården i dag så nå er vi endelig kvitt all grusen der… Han og en til holdt på i flere timer, men så ble det bra oxo :o)) Skal bli deilig å slippe å trampe rundt på all grusen!!

8 kommentarer

Siste innlegg