Happy feet :o))

I dag var det alt gått 6 uker siden jeg var til fotpleie og skjemte bort føttene mine sist, og det var virkelig på tide med å skjemme dem bort igjen… Etter flere år med spisse sko og kanskje litt for små sko så er jeg nødt til å gå jevnlig til fotpleie for at de skal være fornøyde :o))

Jeg var kølsvart på fingrene etter å ha holdt på med bilen da jeg kom opp, så jeg kunne jo ikke ta av meg jakken engang uten å vaske meg på fingrene først. Jeg var stresset og irritert, men så fort jeg stakk føttene ned i det varme gode vannet forsvant det med en eneste gang. Så kom Kristin med en rykende varm kopp kaffe, og da kunne jeg bare lene meg tilbake å slappe av…. aaaaaaa, så deilig :o))

Vi begynte å snakke om den nye kolleksjonen med sko som Ecco har kommet med, og jeg fortalte at jeg virkelig har lyst på et par. Kristin hadde allerede vært meg i forkjøpet, og skrøt hemningsløst hvor gode de var å gå med. Lette og myke og helt hærlig… Jeg har ikke råd til dem denne måneden, men neste.. da kommer definitivt stå på skohylla mi :o))

Nå sitter jeg her med mine “Happy feet” og slapper av og prøver å finne en god stilling for skulderen min, som er skikkelig sur og grinete i kveld. Ronja satt å maste foran balkongdøra og ville ut, og hun var som en strek ut da jeg åpnet. nå sitter hun på klatrestativet å ser på regndråpene som renner ned over vinduene….

6 kommentarer
    1. Nå går du også på puseføtter :))) Ha alltid engangshansker i bilen, det har jeg i tilfelle jeg må leke mekaniker, hehe. Jeg fyller iallfall på spylevæske selv og holder i drivstoffslangen, bilen min går ikke på vann skjønner du :))))

    2. Lillian: Hehehehe, nei det hadde gjort seg om det gjorde det :o)) Pleier faktisk å ha engangshansker i bagasjerommet, men esken er tom og jeg hadde jo selvsagt glemt å kjøpe mer… Blir nok en tur på Staples en av de nærmeste dagene, tenker jeg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg