Nestenblondina kjører kollektivt

Jeg vurderte sterkt å ta bilen da jeg skulle til Unilabs på Majorstua for ta røntgen, men i siste liten ombestemte jeg meg… Det var jo så fint vær i dag, og slettes ikke kaldt selv om det blåste noe vanvittig så da bestemte jeg meg for å rusle ned til banen å ta den i stedet.

Det var egentlig et veldig smart trekk, for parkeringsplassen jeg hadde tenkt å parkere på var smekkfull å ikke en ledig plass. Jeg tok meg nemlig en tur bortom for å se, men det er klart hadde jeg stått der en stund ville vel noen kommet å en ledig plass åpnet seg. Egentlig var det veldig deilig å sette seg på t-banen å lene seg tilbake, og det gikk ganske radig om sant skal sies. Det var jo veldig lite folk på banen så langt ut på dagen, så jeg kunne sitte nesten hvor som helt :o))

Siden jeg ikke viste hvor lang tid det tok å gå fra Majorstua og ned til Unilabs dro jeg hjemmefra i ekstra god tid, men jeg kunne nok ha tatt en bane senere. Siden jeg hadde så god tid gikk jeg litt oppover veien og satte meg på en krakk utenfor et forettningsbygg… Næringslivets Hus, tror jeg at det var. Krakkene ble brukt av de som røyker, og jeg følte meg virkelig som damen i røyken. Jeg har ikke noe i mot å sitte i røykdraget fra en røyk, men her ble det litt vel mye for meg. Heldigvis forsvant de inn etterhvert, og jeg kunne sitte å nyte solen noen minutter i frisk luft.

Jeg slapp heldigvis å vente altfor lenge, og rakk ikke å bli stresset og nervøs… For det blir jeg jo når jeg må vente litt for lenge. Selve røntgen gikk veldig raskt, og jeg gjorde som jeg fikk beskjed om å sto helt stille for å slippe å være der noe lengre enn nødvendig.

Det hadde sikkert vært raskere å rusle opp til Majorstua og ta banen hjem, men siden det var en sånn fin dag hoppet jeg på trikken ned til byen. Der hoppet jeg av på Jernbanetorget, og tok meg en liten rusletur. Det var veldig mange unge jenter nede i byen, alene eller sammen med en forelder, og jeg regner med at de skal på Justin Bieber konsterten i kveld. Jeg begynte å bli veldig slapp og litt uggen i kroppen for jeg hadde ikke smakt verket vått eller tørt siden tidlig på morningen, men jeg var småkvalm pga skulderen så jeg orket ikke å spise noe. I stedet kjøpte jeg meg en kopp kaffe på Dollie nede på Oslo City før jeg gikk ned for å ta banen hjem. Litt dumt at jeg ikke kjøpte meg noe å spise, for jeg følte meg helt jævlig der jeg satt på banen hjem.

Det først jeg gjorde når jeg kom av banen var å gå innom Narvesen og kjøpe en sjokolade for å få opp blodsukkeret mitt, og det hjalp :o))

2 kommentarer
    1. Se der ja. Dette klarte du fint 🙂 Synes selv at det er skummelt å ta trikken, siden jeg ikke er kjent der inne. Men jobbet en periode på Riksen og den klarte jeg å finne.
      Håper du får svar fort nå da 🙂
      KLEM¤

    2. julianogmamma: Trikken gÃ¥r greit, for den gÃ¥r over bakken… Det er verre med t-banen, der sliter jeg ganske mye nÃ¥r jeg under bakken. Bruker mye tid pÃ¥ tenke pÃ¥ andre ting for Ã¥ avlede oppmerksomheten.

      De skulle sende svar til legen min over helgen, syntes jeg damen sa!! Hvis det er noe å finne så håper jeg det er noe man kan behandle :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg