Sex og singelliv – dag 2

Jeg har nå alle sesongene bortsett fra den siste av Sex og singelliv, og sent i går kveld startet jeg på første sesongen å kom meg igjennom de første 7 episodene… Jeg hadde egentlig ikke lyst til å slå av tv da, men øynene var smale og jeg trengte virkelig å få meg noen timer søvn…

I kveld fortsetter jeg med å se noen episoder til, og hvor mange det blir får vi nå se….

Da serien først ble sendt og begynte å sendes i reprise var jeg definitivt ikke noe fan av den. Jeg kunne ikke forstå at noen gadd å sitte å glane på den, men nå derimot har jeg blitt helt hekta å bare må se den. Har forsøkt å sitte oppe å se reprisen for endte gang på tv3 hver kveld, men det er altfor sent. Nå har jeg serien selv så jeg kan se den akkurat når jeg vil :o))

Q: Flere som er hekta på serien, eller er dere blitt lei den?

6 kommentarer
    1. Aldri sett det 🙂 sett klipp og sånt. Men nå ser ikke jeg noe særlig på noen tv-serier, ser stort sett kunn nyhetene, og kanskje litt underholdning av interesse.
      Ha en fin dag

    2. Sånne serier er ikke min greie 🙂 Her er ikke TV mye i bruk i det hele tatt, vi har mer enn nok med jobb, skole og fritidsaktiviteter, så den stunden som er til overs, da bare koser vi oss og prater om alt og ingenting, he he. Ha en fin vårdag!

    3. Lisbeth Pedersen: Her stÃ¥r tv’n pÃ¥ fra jeg kommer hjem til jeg gÃ¥r Ã¥ legger meg, sÃ¥ mot min vilje mÃ¥ jeg nok bare innrømme at jeg er en tv slave, sukk!! Heldigvis gÃ¥r vi mot en tid hvor det er lite Ã¥ se pÃ¥, og da blir det mer tid til hÃ¥ndharbeide og lesnning :o))

    4. Lillian: Skulle ønske jeg kunne si det samme, men nei… Blir nok litt mye tv titting, og det er vel min mÃ¥te Ã¥ slappe av antar jeg. Ha en fortsatt fin dag du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg