Ronja, min lille engel

Jeg elsker begge kattene mine over alt på denne jord, og de er så forskjellig som det går ann å bli… Ronja er et lite rampetroll som vet å tøye strikken til mammen sin ekstra langt, kanskje litt lenger enn hun burde noen ganger, hehehe!!

Nå om dagen er hun bare verdens største koseklump, og kommer løpende i fult firsprang bare jeg ser på henne. Når hun har sovet en liten lur, tar hun runden bortom meg å mjauser for å bli strøket over pelsen. Problemet er at hun aldri står helt stille, og vimser rundt hele tiden. Så kaster hun seg på gulvet såpass langt unna at jeg ikke når henne, og når jeg reiser meg opp fyker hun av gårde sånn at jeg må gå etter henne. Gidder jeg ikke å setter meg, titter hun på hjørnet å så kommer hun med halen i været å stryker se inntil meg.

Ikke rart man blir glad i denne hårballen med fire raske små ben :o))

8 kommentarer
    1. Katter er fantastiske dyr, når jeg kommer hjem skal jeg legge ut et bilde fra idag tidlig av nabokatta.
      Skjønner godt at du er glad i dem og du kan prate med dem om alt og du vet at de ikke sladrer. 🙂

    2. Å så inderlig søt ho er <3 og så vakker der ho sitter å titter ned på den disneyfiguren 🙂 Nei det er ikke det granne rart vi blir glad i disse søte dyrene våre som gir oss så mye kjærlighet når vi trenger det <3 <3 <3 <3

    3. Laila iren: En liten ulv i fåreklær på en god måte, hihihihi! Hun liker Mikke, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg finner ham på gulvet. Jeg er så glad at jeg, uten å tenke meg om, sa til Linda at jeg tok to av kattungene Lillepuz hadde fått, hva skulle jeg ha gjort uten dem??????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg