Sykemeldingen forlenget

Det er ikke ofte at jeg har god tid når jeg skal til legen, for jeg rett og slett hater å sitte på venteværelse, men i dag hadde jeg faktisk det. Jeg satt og jeg satt og jeg satt der uten å se noe til legen min. Han var vanvittig forsinket… Jeg hadde time kl 14:20, men jeg kom ikke inn før kl 14:45 å det var så kjedelig å sitte der. Sykemeldingen min ble forlenget til 24.05., og jeg fikk rekvisisjon til fysioterapi.Skulderen er fortsatt ekstremt vond så det kommer ikke til å bli noe jeg ser fram til, men fysioterapeuten min er flink og vet hva hun skal gjøre så det årner seg nok :o))

Mens jeg først var på Oppsal stakk jeg innom apotektet og kjøpte mer Triomar Omega 3 tabletter for Ledd… Ikke noen billige tabletter akkurat til en pris rett under 300,-, men jeg syntes faktisk ikke at jeg er så stiv lenger etter at jeg begynte med de. I tillegg spiser jeg Calsium med D vitamin som også går for ledd.

Da jeg skulle gå inn på selve senteret så jeg ikke at dørene var i ferd med å gå igjen, og disse er av den sorten som ikke går opp igjen med det første selv om noen kommer mot hvis de er på veg til å lukke seg. Det var jo nettopp det som skjedde i dag, de oppdaget ikke at jeg en relativt romslig person kom gående å smalt rett inn i min vonde venstre skulder og arm. Jeg kjente at jeg ble både ør og kvalm og jeg jamra meg ganske høyt så folk glante på meg…. Nå i kveld har jeg fått en fin blålig farge rundt albueleddet, og hele armen er litt sur og grinete.

Forden var skikkelig møkkete i dag så før jeg dro til legen stakk jeg opp på ESSO stasjonen og vasket den grundig, og plutselig så den helt ny ut igjen. Tenkte det var best å gjøre det før en eller annen idiot tok fingeren å skrev VASK MEG i møkka, og lagde riper i lakken.

Når jeg kom hjem hadde jeg tenkt å ringe Anne for å spørre om hun hadde lyst på besøk, men så oppdaget jeg at hun nettopp hadde ringt meg. Når jeg ringte henne tilbake, og før jeg rakk å si noe, så spurte hun om hun kunne stikke bortom en tur. Hun var en tur på Tveita, og det tar ikke lange stunden derfra og hit. Siden været var så nydelig i sola, og vaktmesteren hadde satt ut krakken satt jeg meg der mens jeg ventet på henne. Satt å skravla litt med vaktmesteren mens jeg ventet….

Jeg merker at jeg var tidlig oppe i dag, for jeg jesper noe vanvittig og øynene glipper hele tiden…. Blir nok ikke så veldig lenge til jeg hopper i senga tenker jeg!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg