Auuuuuu

I går var jeg jo så uheldig å få et slag av en dør på den vonde skulderen og armen min, og jett om jeg merker det i dag… Jeg hadde satt klokka på 8 for at jeg skulle komme meg opp, og ha god tid på å gjøre litt rent til helgen. Våknet til en utrolig stiv skulder og arm som ikke var så veldig villig til den slags arbeide :o(( Da slo jeg like godt av klokka og sovnet inn igjen med en gang. Nå har jeg vært oppe en times tid og tatt noen øvelser så den er et hakk mer bevegelig… Den døra skulle ha hatt juling, nemlig!!!

Været ute er ikke noe å snakke så veldig mye om i dag og heller ikke å ta noen bilder av, så da blir et heller et par av pusejentene… Begge to satt så fint da jeg skulle ta bilde av dem, men i det trykket til så fikk de begge dette stirrende og forskremte blikket…. De er ikke noe glade for å være fotomodeller og når jeg skal prøve å forevige dem, så må jeg si navnet deres å da blir det som det blir, hehehe!!

 Nei, dette går ikke…. Jeg kan ikke bli sittende her hele dagen, blogges!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg