Det lukter rent og godt…

I ganske lang tid har jeg vært ganske oppgitt over at jeg ikke har orket å gjøre rent i heimen, og jeg orket egentlig ikke i dag heller men det var så ille at jeg kunne ikke utsette det noen lenger. Jeg brukte hele dagen med mange vilepauser for at skulderen og armen min ikke skulle klappe helt sammen. De har holdt, men er skikkelig grinete og såre nå i kveld. Ble ganske sliten i kroppen også, så jeg har sittet med beina høyt en god stund nå å kommer til å gjøre det til det er på tide å krype til sengs.

De lune og varme orangefargene er nå kastet ut av stua, og inn har syrin og lillafargene kommet i stedet…. I fjor kjøpte jeg lilla duker til stua med sølvtråder som får de til å skinne, og jeg var sikker på at jeg hadde en til stuebordet oxo. hadde jeg det? Nei da :o(( Da ble det en svart duk med sølvtråd i stedet, og skal jeg være helt ærlig så syntes jeg det var like fint det. Da kom lysglassene og blomstene i lilla mye bedre fram. Bilde ble for mørkt til at det syntes!!

I morgen kommer Anne en tur, og vi bestemte oss for å ha ost og kjeks på kvelden… Jeg hadde tenkt å dra ut å handle min del av hærligheten på ettermiddagen, men regngjøringen tok for lang tid å jeg var altfor sliten. Får heller dra ut på formiddagen i morgen istedet. Jeg hadde to kjekstyper i skapet, og så skulle Anne kjøpe en pakke med flere typer i. Selv kjøper jeg noen gode smøreoster og selleristang så skulle vi klare oss tenker jeg. Vi trenger jo ikke den haugen på bare to stykker!!

Begynnr å bli ganske trøtt, men jeg skal ha med meg Graham Norton Show først. Koz dere med det som er igjen med fredagskvelden, blogges :o))

6 kommentarer
    1. Mamma til 2 gull: Det var et slit, men så kan jeg vile på mine laubær i morgen :o)) Er redd skulder og arm kommer til å være grinete i morgen etter dagens dyst, men det går nok det oxo skal du se :o))

    2. Koselig med de lysene og at du får besøk:) jeg for min del er i Stavanger nå og besøker min søster. Så blir det barndåp i morgen. Hennes barnebarn:)

    3. foreignerat50: Det mÃ¥ litt forandring i hjemmet…. Jeg liker Ã¥ bruke masse varme farger pÃ¥ vinteren nÃ¥r det er sÃ¥ kalde farger ute, men nÃ¥ begynner det Ã¥ bli grønt Ã¥ da kommer de lyse lette fargene frem :o)) Koz deg hos familien og barnedÃ¥pen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg