Går ikke så fort her..

Jeg vet jeg skulle ha gjort det for en stund siden, men så var det dette her med å få ut fingeren da… Er ikke kjent for å ligge i forkant med det som skal gjøres, og heller ikke med å skifte dekk på bilen. Først i dag fikk somlepotta ringt til Rhøne Selmer på Ensjø og bestilt time til å sko bilen til sommeren, og den årlige servicen. Dekkene burde allerede ha vært på bilen, men servicen var jeg nødt til å vente med til lønningen kom. Det er jo ikke småpenger vi betaler for denne hærligheten!!

Jeg spurte hva servicen kostet, og fikk til svar at den lå rett under 4.000,-… Det er jammen godt man får feriepengene i denne måneden, ellers måtte jeg ha lagt til side litt nå og tatt det når juni lønnen kom. De siste bilene mine har jeg dessverre ikke vært like flink til å følge opp den årlige servicen, men når jeg kjøpte ny i fjor bestemte jeg meg for at denne gangen skulle ikke det skje. Da kan små ting fixes med en gang de oppstår, og ikke vente til de blir store og ekstremt dyre ting!!

På lørdagen da jeg skulle dra til Anne stakk jeg hode i postkassen, og der lå det et lite kort som jeg trodde bare var noe reklamegreier å puttet det bare i veska. Når jeg kom til henne tok jeg det opp å så litt nøyere på det, og det var da jeg oppdaget at det ikke var noe reklame. De hadde vært hos meg fra Finn Shjøll blomster for å levere en bukett til meg på fredag, og ikke truffet noen hjemme. Det var sikkert da jeg var i butikken for å handle. Så til morran i dag ringte jeg dem, og de skulle stikke innom med buketten til meg i løpet av dagen. Nå er jeg veldig spent på hvordan den ser ut :o))

I ettermiddag er det satt opp dugnad rundt blokken våres, men i år skal jeg ikke delta… Jeg har tatt dugnad i mine bedd allerede så der behøver det ikke gjøres noe, men jeg skal holde et lite øye med dem sånn at de ikke pøser på bark på dem. Jeg hater bark og lukten av den + at jeg blir helt tett i nesen og med rennende øyne. I fjor fikk jeg stoppet dem, men året før la de på duk å tømte på masse. Litt senere på sommeren når ingen så det tok jeg å fjernet all barken å la det på andre bedd. Det var jo så kjekt å ha på duk og bark for da slapp jeg å luke, men jeg liker faktisk å gå ut å pusle i beddene mine å luke. Regnet kommer å går nå på formiddagen så vi får se om det letter opp utpå ettermiddagen.

Status på skulder og arm: Ikke noe bra i det hele tatt :o(( Jeg våknet i dag av at jeg ikke klarte å røre skulderen i det hele tatt, men med noen høye ynk og litt pusteøvelser gjorde jeg noen lette øvelser for å myke den opp. Litt mer bevegelig har den kanskje blitt, men ikke noe mindre smertefull. Nå har jeg time på onsdag til fysio så får vi se hva hun kan utrette. 

4 kommentarer
    1. Spennende å få blomster, så da har man noe å glede seg til. jeg har ikke brukt bark for en nabo forsøkte det og det blåste bort i løpet av en uke. Liker å luke litt i bedene mine så jeg bryr meg ikke om å prøve.

    2. julianogmamma: Tusen takk… Jeg er sÃ¥ lei av Ã¥ gÃ¥ hjemme med vondt hver eneste dag, men det ser ikke ut til at skulderen har tenkt Ã¥ bli bedre med det første :o((

      Bilen ble anskaffet i fjor, og det er lenge siden jeg har vært så fornøyd med en bil. (å jeg har hatt noen) God å kjøre og sitte i :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg