Kl 21 i kveld braker det løs


(bilde er lånt fra http://www.svt.se/melodifestivalen)

Endelig er det i gang, og i kveld braker det løs med 1. delfinale i MGP å jeg gleder meg virkelig :o)) Jeg har fulgt med på Adresse Malmö hver uke og hvert både enig og uenig med “ekspert” panelet. Det er jo akkurat sånn det skal være, og det er det som er så festlig ved hele greia. Vi elsker og hater programmet, og prater om det i det vide og det breie.

Margaret Berger skal ikke i ilden i kveld, og vi kan derfor ikke være med å stemme. Det blir alikevel interessant å se hvem av landene som kommer igjennom nåløyet, for det var veldig stor forskjell på låtene. Noen var til å grine av mens andre var helt topp. Noe som også er spennende er hvordan scenen er og hvordan programlederen(e) kommer til å være. Personlig så er ikke jeg så begeistret for masse tull og fleiping mellom innslagene med teite kommentarer. Jeg syntes det nesten blir litt pinlig!!

Q: Hva med deg, skal du følge med eller er du totalt motsander av MGP? 


6 kommentarer
    1. Du kjenner meg!!! – jeg skal rett hjem fra kveldsvakt som slutter kl 21, – får ikke med meg begynnelsen, men er enig, mye rart, og noe ok, men det er “tradisjonen” – mer enn selv programmet!

    2. Vel, – de jeg synes skulle videre er: Danmark, Ukraina, Belgia, Irland og Russland – ellers var det ikke mye å skryte av – MEN alle venter jo på Margaret Berger vettu…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg