Jeg gruer meg

Hadde satt klokka på 09:30 i dag, men jeg våknet lenge før det og fikk ikke sove igjen… Helt utrolig har jeg faktisk fått sove hele natten igjennom, og da er det helt greit å våkne tidlig på morningen. Våknet jeg opp uten smerter, nei jeg gjorde jo ikke det, men jeg var i allefall mer eller mindre utvilt.

I dag har jeg den første timen hos fysioterapeuten, og jeg gleder meg ikke i det hele tatt. Det kommer ikke til å bli en behagelig opplevelser siden skulderen min er så vond, men det vil etterhvert hjelpe og gjøre den mer bevegelig å da kanskje mindre smertefull. Av erfaring så vet jeg at en runde hos fysio tar alle krefter, så etterpå blir det å slappe helt av.

Ute er det en grå dag her i Oslo, og det kommer noen regndråper nå og da også. Ikke er det så veldig varmt heller med + 7,4 C så jeg må definitivt ha på meg jakke når jeg går ut.

Da var det å hive i seg resten av kaffen og hoppe i dusjen, blogges!!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg