Singel og sand

Det ble noen timer å vente før regnet ga seg på formiddagen i dag, og noen kopper kaffe i mens. Det fristet nemlig ikke noe serlig å stå ute i regnet for å støvsuge bilen. Garasjen min er nemlig ikke bred nok til å få opp dørene nok til at jeg kan stå der inne å gjøre det. Til slutt ga det seg, og da var jeg ikke sen om ta med støvsugeren å fyke ut. Det var et par kg sand på gulvet der jeg sitter, men opp kom det da til slutt. Resten av bilen var ikke så ille :o))

Etter at bilen var fri for singel og sand dro jeg bort på Oppsal for å fylle opp reisekortet mitt til i morgen, men når jeg kom dit lå det godt i veska mi hjemme. Jeg gadd ikke å dra hjem for å hente det, får heller gjøre det nede på perrongen i morgen. Stakk innom Nille å kjøpte noen flere te-lys siden det var omtrent helt tomt. Det blir ikke til at jeg brenner like mye lys nå som det er blitt varmere og lysere, men det hender jo å da er det greit å ha noen på lager.

Stakk en tur bort på  Rema for å handle litt… Det hadde blitt litt tomt for både det ene og det andre i løpet av pinsehelgen. Det var kø for å parkere på begge parkeringsplassene, noe som kunne vært unngått hvis folk hadde kunne kjøre bil. Eller skulle jeg si parkere bilen sin, sukk!! Noen ganger blir jeg helt matt over hva folk kan klare å få seg til å gjøre!!

Etter turen til Seljord var Forden helt nedsølet så jeg stakk opp på ESSO stasjonen her ovenfor for å vaske den. Jeg hadde gratisvask denne gangen, og da tok jeg selvsagt den dyreste vasken :o)) Nå er den klar til servicen og dekkskifte i morgen. Håper virkelig ikke at de finner noe utover den faste prisen for det blir endelig dyrt nok alikevel!!

I det jeg kom hjem igjen sprakk himmelen opp å sola skinte og varmet godt. Den stekte såpass at jeg måtte kjøre ned markisen en stund til Vinjas store irritasjon. Hun lå i stolen sin å sov midt i solsteken å syntes det var veldig deilig, men for at det ikke skulle bli så varmt ute på balkongen var jeg bare nødt til stenge sola ute. Vinja mjauet litt anklagende mens markisen gikk ned, men så la hun seg ned å sovnet igjen. Hadde det ikke vært for at naboen over begynte å skramle og trampe på sin balkong hadde hun nok ligget der enda!

2 kommentarer
    1. Min adotivkatt er også glad i sola hun kan ligge hele dagen på verandaen i en stol eller på gulvet, hun flytter seg med sola. Nå ligger hun i stolen hun ha valgt seg her inne, hun vet hva hun vil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg