PÃ¥ tur med kamera

I dag fikk vi tilbake det fine været igjen… Sola skinte fra morningen omkranset med noen skydotter her og der, og en ganske behagelig temperatur. Jeg hadde veldig vondt i skulderen i dag og fant ut at det var bedre å ta seg en tur ut med kamera enn å sitte inne å ynke meg. Smertene ble ikke borte, men jeg glemte dem nå for en en stund.

Gikk først på baksiden av blokka, og knipset bilde av den flotte busken min som får gule blomster tidlig på våren. Den er virkelig et friskt innslag nå før alle de andre plantene kommer til, spørsmål:

Er det noen som vet hva denne busken heter???

Kun en av rosebuskene mine har kommet med skudd, og det var den som så tørrest ut. Jeg var helt sikker på at den ikke ville komme seg, men der ser man!

Ronja satt godt plassert oppe på klatrestativet å fulgte med når jeg fløy rundt med kamera. Det er alltid spennende når jeg holder på med noe utenfor, da sitter pusene å ser på meg :o))

Det var så deilig inne i skogen og jeg kunne ha gått rundt der i timesvis… Jeg brukte ikke speilrefleksen for den må lades opp først, og det lille røde Nikon kamera mitt er ikke så bra på macrobilder. Det er jo det jeg syntes er mest morsomt, og komme ordentlig innpå et knøttlite motiv. Forsøkte å ta bilde av en humle som skrittet rundt under noen barnåler, men jeg kom ikke nære nok til at bilde ble klart. Speilrefleksen skal definitivt lades i kveld sånn at det er klart til en annen gang :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg