Dance with me

I går ble jeg sittende å se på DR 1 hele kvelden for å se på krim, først Inspector Barnaby og deretter Lewis… Når jeg hadde tenkt til å slå av tv’n begynte en ny film Dance with me, med Vanessa Williams og den råkjekke Puerto Rico fødte Chayanne (Elmer Figueroa de Acre). Vanligvis pleier jeg ikke å se sånne “snørr og tåre” filmer, men den hadde masse fine latinorytmer som jeg liker å da ble jeg sittende.

Jeg hadde aldri hørt om denne kjekke latinske kjekkasen Chayanne før… I filmen spiller han en Cubaner som kommer til Texas for å være hos sin far, som ikke vet at han eksisterer. Faren eier et dansestudio hvor han får jobb som altmuligmann. Så møter han drømmedama med ambisjoner om å bli profesjonell danser, og da er han fortapt. Når jeg googlet Chayanne så fant jeg ut at han er en kjempestjerne som har solgt millioner av album, og ovenfor er en liten smakebit, enjoy :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg