Ikke jeg nei

Det er ikke mange dagene siden jeg høyt og tydelig sa at jeg IKKE skulle kjøpe jordbær innen de norske kom på markedet…. For de utenlandske er ikke like gode, og har en mer vannete smak. Hehehehe, klarte ikke helt å holde det løftet der gitt :o)) Når jeg var på Ultra i går romsterte jeg rundt i frukt og grønnsaksavdelingen en stund, og gikk rett på disken med store røde jordbær. Smakslystene tok helt overhånd og jeg ble svak å en kurv med Belgiske jordbær ble med meg hjem :o))

Så til frokost ble det ordentlig sommerfrokost med jordbær på brødskiva, og helt ærlig…. De var slettes ikke så dårlig i smaken :o)) I fjor kjøpte jeg en sånn kjektåhadings hos Claes Ohlsson til å skjære jordbærene i skiver, og den fikk jobbe litt i dag. Hadde sikkert gått like greit å skjære med kniven, men når man først har kjøpt en dings til å klare jobben så hvorfor grise mer enn nødvendig. 

Q: Venter du til de norske bærene kommer, eller spiller det ingen rolle hvor de kommer fra?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg