Skjer a’

Ikke spesielt mye om dagen om jeg skal være helt ærlig…., og det er helt greit det. I går hadde jeg en av de bedre dagene hvor skulderen min var smertefull, alikevel ikke ulidelig, men i dag var den tilbake til sitt vanlige grinete selv. Til morran måtte jeg bruke litt ekstra tid på treningen for å myke den opp å gjøre den litt mer vennliginnstilt. Jeg vet ikke helt om det lykkes!!!

Jeg er litt frustrert om dagen når sola skinner igjennom vinduene, vel det er det som er tingen… Den prøver å skinne igjennom, men de er jo så vanvittig skitne at det går ikke helt. De skulle helt klart ha vært pusset for lenge siden, men sånn som tilstanden er i de øvre etasjer er ikke det noe jeg vil tenke på en gang. Litt bedre ble de faktisk etter det kraftigere regnværet her om dagen da alt det gule støvet bleskylt bort. Jeg får bare la være å se ut av vinduene så går det forsvinner vel frustrasjonen, kanskje…..

Prøver å legge om kostholdet om dagen, og det innebærer å kutte ned på rødt kjøtt og svin å spise mer fisk og hvitt kjøtt. I dag ble det er ferdig fiskegrateng ala familiestørrelse, og det ble ganske mye til overs som jeg slang inn i kjøleskapet til annen dag. I morgen har jeg tenkt å lage vegetarkaker til middag, men da må jeg ut å kjøpe noen få ting først. Dette med å legge om kostholdet krever at jeg planlegger hva jeg skal ha til middag igjennom ukene, og gjennomfører det. Har blitt mye lettvindte løsninger i ganske lang tid for at jeg har vært så sliten når jeg kommet hjem om ettermiddagene, og det blir det ingenting av heretter….. BASTA!!

Det er snart på tide å legge seg, men først må jeg se noen episoder med Sex og Singelliv… Har kommet til midten av sesong 3 og jeg har fått helt dilla på serien. Ting forandrer seg, for når den gikk første gang å ved de første reprisene, var jeg ikke spesielt begeistrert i det hele tatt. Nå derimot er det noe helt annet :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg