Lazy sunday

I natt har jeg sovet utrolig godt…. Jeg fant en god stilling til skulderen med en gang, og før jeg viste ordet av det var jeg langt inne i drømmeland. Første gangen jeg våknet var kl 05:30, men jeg syntes ikke at jeg kunne stå opp så tidlig og dessuten var det godt å ligge under dyna en stund til :o))


(kilde: ikea.no)

Skiftet rent sengetøy på sengen før jeg la meg i går, og ingenting er som å legge seg når senga er ren… Jeg er veldig glad i farger, men jeg hadde egentlig tenkt til å ha dette settet til jul. Dessverre så hadde jeg ikke noe annet rent siden jeg ikke har fått vasket sengetøy på en stund. På tide å sette seg på i vaskekjelleren ser det ut til…


(kilde: google.no)

I går hadde min faste frisørdame sin siste dag på jobb og i den anledning var jeg innom blomsterbutikken å kjøpte en hvit orkide til henne som jeg var over å leverte. Som den følsomme personen jeg er så må jeg innrømme at jeg fikk en tåre i øyekroken når jeg overleverte blomsten. Syntes det er veldig trist at hun slutter for hun har virkelig klart å få orden på det umulige håret mitt, men jeg forstår veldig godt at hun har valgt nye veier for å få mer tid sammen med barna og kortere vei til jobb.

Når alt det er sagt så vet jeg at håret mitt fortsatt vil være i gode hender hos Rita :o))

Jeg har brukt litt tid på formiddagen til å finne et nytt bilde til headeren min, og jeg har funnet noen som jeg tror vil kunne passe…. Problmet er bare det at jeg ikke får testet det ut siden jeg ikke kommer inn på tinypic.com for å lage en kode til designet. Tydligvis så holder de på med noe… Jeg får bare prøve igjen litt senere i dag.

Været er ikke så veldig sommerlig i dag, overskyet og bare + 15 C ute. Jeg kunne se antydning til sol for en liten stund siden, men nå har den sagt takk for seg. Håper bare de ikke kommer noe mer regn, for jeg syntes det kom mer enn nok i går kveld/natt!

Ha en fortsatt fin søndag uansett vær, blogges :o))

7 kommentarer
    1. Det var koselig for Tina ĂĄ fĂĄ en blomst.
      Du har jo gått hos henne i flere år, så det er koselig å gjøre det.
      jeg gikk jo ogsĂĄ hos henne i flere ĂĄr.

    2. Anne: Jeg syntes virkelig at hun fortjente det :o))

      Lurte pĂĄ en ting… Har du laget designet ditt selv? Hvis du har brukt et gratisdesign, mĂĄ du huske ĂĄ ta med alle koder sĂĄnn at den som har laget det kommer fram pĂĄ siden din.

    3. Det var et gratis, men jeg er ikke ferdig ennå, så jeg skal gjøre det.
      Det ble litt tull og så ble jeg ikke ferdig før etter kl. 03.00 i natt og da måtte jeg komme meg i seng.
      Tenkte kanskje du kunne hjelpe meg mer en dag for det er noen ting jeg ikke fĂĄr til.

    4. Anne: Jeg tulla det til jeg ogsĂĄ den første gangen, men cluet er ĂĄ ikke lagre før man har fĂĄtt det som man vil… GĂĄr det riktig galt ligger det gamle designet i arkivet sĂĄ det kan lett hentes fram igjen.

      Ellers sĂĄ hjelper jeg deg gjerne jeg hvis du ikke fĂĄr det til :o))

    5. terand: Det er ikke ĂĄ vanskelig som du tror… GĂĄ inn pĂĄ et gratisdesign ĂĄ kopier alle kodene og følg forklaringen som pĂĄ hvordan du skal gjøre. ForhĂĄndsvis til du har fĂĄtt det som du vil, og sĂĄ trykker du lagre :o)) GĂĄr det helt galt sĂĄ hjelper jeg deg gjerne vettu :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg