Det var godt..

For en ukes tid siden fylte jeg opp fryseren med forskjellige fiskeretter, og en av dem var Fisk i pose med pesto. Det var med andre ord et fint stykke torsk som bare kunne legges i en ildfast form i posen i 30 minutter. I dag tenkte jeg at det var på tide å smake på den, og jeg var spent på hvordan den smakte…. Nam nam nam sier jeg bare!! Pesto på toppen gjorde virkelig susen med masse smaker. Valgte fullkornspasta ved siden av som jeg hadde litt ekstra pesto på, og det ble virkelig en hærlig middag… Akkurat passe porsjon til en :o))

I går kjøpte jeg en pakke til men denne gangen med tomatsaus over, og det tror jeg faktisk også kommer til å smake godt. For noen år siden var jeg på en herregård i Sverige hvor vi fikk servert Mulle med tomatsaus, og det var kjempegodt. Før det hadde jeg aldri hatt noe annet enn hvit saus eller smeltet smør over fisken min :o))

Q: Har du smakt Fisk i pose med pesto eller tomat?

12 kommentarer
    1. Den skal jeg teste ut når jeg har egomiddag, det blir for dyrt å kjøpe til fem personer 🙁 Ellers trøster jeg meg med at det tar under 30 minutter å lage den retten selv, fra bunnen av 🙂 I morgen er det jobb igjen etter en helg med masse sol, men bare 9 arbeidsdager før ferie. Håper du er fit for fight igjen nå 🙂 Ha en god uke!

    2. Lillian: Er nok ikke klar for jobb enda, så det blir nok litt mer 100% før jeg orker å prøve meg på jobb dessverre! Du har selvsagt rett i at jeg burde jo kunne lage den fra bunnen av… På den andre siden når man bor alene, og nesten aldri vet hva jeg har lyst på til middag før jeg kommer hjem eller når jeg er sulten, er det greit med noe lettvindt og godt i fryseren :o)) Ha en god uke du også :o))

    3. Leit å høre at skulderen din krangler med deg enda 🙁 Når jeg er helt alene hjemme, det er sjelden, men da er jeg også sånn at jeg tar middagen på sparket og gjerne noe lettvint, Fullkornspasta med tomatsaus f.eks 😀 Jeg mente ikke du skulle stå å lage og ikke minst planlegge hva du trodde du fikk lyst på, men når det er jobb, skole og unger, som skal ha mat for å vokse, da blir det noe annet vet du, skriver menyliste for uka og handler inn 😉 GOD BEDRING!

    4. Lillian: Hehehe, jeg burde nok lage mer mat fra grunnen… Det blir gjerne billigere i lengden og det smaker jo oftes litt bedre :o)) Lover megselv at jeg skal bli flinkere til det gang på gang, meeeeen så sklir det ut. Jeg får nok holde meg til bakingen i stedet, mye bedre på det!!

    5. Hva heter det sier du: BAKE? Det ordet kjenner jeg ikke, he he he. Grove halvstekte rundstykker m.m vet jeg hva er 😀 Jeg har en ‘regel’ som jeg har laget selv: “Lov deg selv aldri noe, du kommer ikke til å klare å holde det, men glem ALDRI det du har lovet andre 😀

    6. Lillian: Knegg…. Jeg er en reser på boller, noe som alltid er godt å ha i fryseren. Folk vil jo ikke ha kaker lenger, men boller sier de ikke nei til :o)) Snart på tide å fylle opp fryseren igjen….

    7. Lucky you 🙂 Nå skal jeg få siste krapylet til sengs, han har lakenskrekk, det er ikke greit, men nå er det bare fire dager igjen før skoleferie, så jeg skal begynne litt mildt, ha ha. Håper pusene dine er greie å få lagt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg