Mammas bursdag i dag…

For 92 år siden i dag ble den kjære mamman min født, med andre ord så er det hennes bursdag i dag :o)) Etter at jeg hadde vært hos legen så dro jeg ned på Alfaset Gravlund for å tenne lys for henne. Var veldig spent på hvordan det hadde gått med de nye plantene jeg satte ned for et par dager siden. Så langt hadde de klart seg helt fint i skybruddene vi har hatt de siste dagene.

Jeg savner samtalene våre og de friske diskusjonene vi hadde, for vi var ikke alltid enig om hvordan ting skulle gjøres eller være. Etter å ha luftet meningene våre både på en rolig måte og på en litt mer heftig måte, ble vi alltid enig. Den heftige og litt mer høylytt måten må jeg nok innrømme at det var jeg som sto for. Når man er født med temprament som kan blåse hode av de fleste så er det ikke alltid så lett å roe seg ned når man mener man har rett, hihihihi!!

Hun er savnet av flere enn meg, for med sitt vennlige og milde vesen så var det mange mennesker som trykket henne til sitt hjerte :o))

Mamma, f. 27.06.1921 og d. 22.06.2006!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg