God formiddag

I natt har denne damen sovet utrolig godt, og for første gang på veldig lenge følte jeg meg helt utvilt i hode og kroppen når jeg våknet. Det var en utrolig deilig følelse, og jeg skal benytte denne gode følelsen i kroppen til å få gjort litt rundt om i heimen :o))

Ute er himmelen dekket av skyer, men de er ikke så mørke så kanskje vi kan få litt sol i dag også som vi fikk i går ettermiddag. Etter at sola gikk ned å kvelden kom i går ble det ganske kjølig ute, og da jeg sjekket gradestokken var den krabbet under + 10 C.

Leiligheten min er veldig varm om sommeren så derfor syntes jeg det var litt godt med en kjølig kveld…. Det gjorde susen, og når jeg våknet til morran i dag var det god temp inne :o))

Da jeg var på kjøkkenet for å brygge meg en kopp kaffe hadde Ronja lagt seg godt til rette på kjøkkenbordet. Der ventet hun på at hun skulle få en godbit, men der var mor streng…. Hun hadde fått det allerede, og det hjalp ikke hvor mye hun så på meg med de vakre øynene sine, hehehehe!!

Vinja derimot var riktig så spretten til morran i dag, og sprang rundt hele heimen. Så ut på balkongen og inn igjennom kjøkkenvinduet å så igjennom heimen før hun spratt ut på balkongen igjen.

Nå har begge hårballene slengt seg ned for å ta en aldri så liten formiddagslur. Den kommer derimot ikke til å vare så lenge til, for om litt skal matmora hente fram støvsugeren…

Ha en fortsatt fin lørdag, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg