Sliten….

I ettermiddag var jeg tilbake hos fysioterapeuten igjen etter 3 uker opphold, og det skal jeg si at jeg merker godt. Jeg er så sliten og nummen i kroppen at jeg orker nesten ikke å holde øynene åpne snart lenger…

Skulderen og armen min har jo blitt mye bedre, men det var alikevel ganske smertefult når fysioterapeuten holdt på. Jeg konsentrerte meg på å puste ordentlig for at det ikke skulle være så vondt.

Da hun var ferdig og jeg skulle gå hadde jeg mest lyst til å krølle meg sammen på benken å ta meg en liten powernap….., noe jeg tror jeg skal gjøre nå før jeg lager meg noe å spise.

Før jeg dro hjem var jeg en snartur innom Rema for å handle inn litt til helgen… Det er fellesferie og butikken var så og si tom for folk, og det var deilig å kunne gå rundt å kikke uten å skumpe bort i noen :o))

Det fine sommerværet vi har hatt de siste dagene har fortsatt i dag også, men heldigvis ikke like trykkende som i går. I dag har det vært mer luft og litt kjøligere temperatur….

5 kommentarer
    1. Nei du det var ikke godt i det hele tatt, men det forventet jeg heller ikke… Helgen skal bare nytes, og jeg har ikke tenkt Ã¥ gjøre noe for Ã¥ irritere skulderen eller kroppen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg