Hvor ble dagen av?

Jeg må jo bare spørre, for jeg skjønner det ikke… Dagen kom og så er den snart over uten at jeg har fått gjort noen av de tingene jeg hadde planlagt å gjøre, men hey jeg har jo ferie så jeg kan gjøre dem i morgen :o)) Det begynte bra med at jeg sto opp tidlig i dag, og mens jeg spiste frokost planla det jeg skulle gjøre i dag… Så ble det ikke noe mere med det!!

Orkideene mine står bak gardinene på soverommet, og jeg hadde ikke lagt merke til at det hadde kommet knopper på den før de var i ferd med å springe ut… To av blomstene har nå allerede sprunget ut, og ikke lenge kommer det tre til. Rart å tenke på at når jeg fikk denne orkideen for ca 4 – 5 år siden så var blomstene mørke røde, og nå er de hvite. Flotte er de nå uansett :o))

Utenfor står rosene mine i full blomst… Denne her trodde jeg først ikke kom til å klare seg, for lenge var det ikke antydning til et eneste skudd på den. Så vokste plantene på hver side til å den var helt gjemt, og jeg glemte den helt. Så plutselig kom den, og se nå så fin den er :o))

På dagen hørte jeg at det begynte å romle oppe i himmelen, og plutselig kom et skikkelig smell så jeg skvatt himmelhøyt i stolen.. Like etterpå blåste det opp så busker og trær lå langflate, og så kom det en skikkelig regnskur. Det bøtta ned skikkelig en god stund så det ble skikkelig vått ute, men like fort som uværet kom forsvant det igjen å sola kom fram igjen å varmet godt :o))

I morgen er det slutt på latmannslivet, og da må jeg få unnagjort noen av de tingene jeg hadde planlagt for denne dagen… En av de tingene er å komme meg i Telekjosken for å levere inn s3 mobilen min for å få åpnet den igjen. Dessuten har det blitt litt tomt i kjøleskapet de siste dagene, og det trenger virkelig å fylles opp igjen!!

Nå sitter en liten pus å ser lengselfult på meg, og lurer på om jeg ikke snart kan rydde plass i fanget til henne, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg