Argh, så irriterende

I opptil 20 minutter har jeg holdt på å slite med å komme meg på nettet, og jeg trodde selvsagt at det dreide seg om problemer med router'n min… Den pleier alltid å krangle og må restartes flere ganger i løpet av en kveld…

Det viste seg at det var ikke hos meg det var problemer denne gangen, men hos Homenet som er min internettleverandør. Jeg ringte dem opp for å sjekke, og fikk høre at det var problemer før jeg kom igjennom. Når jeg fikk snakke med en kundebehandler så bekreftet han at det gjaldt hele Oslo. En server på Oslo S var nede, og de jobbet med saken for å få den opp å gå igjen.

Nå er jeg heldig som har nettbrett og god internettilgang via Tele2 så det ordna seg… Jeg kjente at jeg ble helt desperat og rastløs i hele kroppen av å ikke komme på nett, og hadde det ikke vært for nettbrett hadde jeg gått opp i liminga…, hehehe nei så ille er det vel ikke.

Hva gjorde før vi fikk internett? Hvordan klarte vi å holde kontakten med omverden…. Jeg vet jo det, hehehe!! Jeg har nå i allefall blitt veldig avhengig av nettet og det å skaffe meg den informasjonen jeg trengger bare ved et par tastetrykk…

Når det er sagt så er jeg ikke så avhengig som jeg gir utrykk for, nei da jeg klarer meg uten å logge meg på nettet et par dager…. Bare jeg vet at jeg KAN logge meg hvis jeg har lyst, knis!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg