Passord

I går ble jeg vekket av gjentatte ringesignaler fra mobilen som lå ved siden av meg på nattbordet… Til å begynne med så var jeg for trøtt til å gjøre noe med det, men etter hvert ble de så innmari irriterende at jeg var nødt til å sjekke ut hvorfor jeg fikk så mye “meldinger”

Årsaken viste seg å være at “NOEN” hadde endret passord på mailen min (MSN), og hver gang de forsøkte å sende igjennom en mail så ble den stoppet. JEG har ikke endret noe passord så hvem pokker har da gjort det????? Da jeg endelig kom meg ut av køya var jeg nødt å få gjort noe med det, men det kunne jeg bare gjøre på PC. Jeg skal ikke dra en lang avhandling på hvordan jeg gjorde det, men nytt passord er nå i allefall lagt inn av MEG så nå fungerer det igjen som det skal.

Jeg hater når sånt skjer, for da må jeg styre og ordne for å få rettet opp i det igjen… Har du opplevd noe lignende???

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg