For et vær…

På formiddagen i dag var ikke været så ille, men da jeg sto i dusjen hørte jeg at det romlet.. Utover dagen lynet og tordnet det i et sett så det var nesten lit skummelt, og flere ganger kunne jeg se at kraftige lyn gikk rett ned i bakken.

Da jeg var ute sammen med Anne var det som om noen åpnet demningen over oss, og vannet fosset ned i store strømmer. Jeg hadde bare clogs på bena i dag og vannet rant inn fra alle kanter så jeg måtte klore meg fast med tærne når jeg gikk eller halvt løp avgårde for å slippe å bli klissvåt.

Da vi dro innom Tveita for kjøpe pizza hos Dolly begynte det i tillegg å hagle så fælt at vi ble sittende enstund i bilen for å vente til strømmen av vann ovenfra avtok litt… Etter at uværet ga seg var det blitt en kraftig forandring i temperaturen. Det var blitt betraktelig kjøligere ute, nesten litt kaldt….

Været ble heldigvis mye bedre utover kvelden og vi fikk til og med litt sol uten at det ble noe serlig varmere av den grunn… Håper det blir fint i morgen sånn at man kan være litt ute :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg