Skulle bare være med

Det er akkurat det jeg skulle, for jeg hadde ikke tenkt til å handle noe i det hele tatt jeg… Anne hadde sett at de hadde bra Laptopper til en rimelig penge hos Expert, og hun ville gjerne ned dit for å sjekke ut om det kunne være noe av interesse. Problemet var jo bare det at når jeg kom ned dit å så klarte jeg jo ikke å la være å klå, og da var jeg jo solgt vettu….

Valget falt på en Asus Notebook Sonic Master med touch screen og windows 8… Selgeren i butikken ble nok fornøyd for både Anne og jeg kjøpte hver vår identiske PC så han fikk to salg på rappen han :o)) En kompis kjøpte seg ny lapptopp for noen dage siden med windows 8 og hadde litt problemer, og jeg tenkte at denne kvelden kom nok frustrasjonen til å stå i taket.


(bilde hentet fra google.no)

Etter å ha spist pizzaen vi hadde kjøpt hos Dolly tok vi fram PC’ene og satte i gang… Det ble ingen frustrerte skrik og riving i håret utover ettermiddagen, for klargjøringen av lapptoppen gikk av seg selv uten noen problemer. Appene som ligger på startsiden var heller ikke noe problemer etter å ha kikket på dem en stund. Man har også muligheten til å bruke lapptoppen på gamle måten med skrivebord osv. Jeg har fått ganske god oversikt over hvordan jeg skal bruke den, men det er fortsatt noen ting igjen å sjekke ut… Det kommer etterhvert :o))

Når vi alikevel var nede på Alna var vi innom lampebutikken for at jeg skulle se om jeg kunne finne vinduspendler til soveromsvinduene mine, og jeg gjorde det etter å lett i nesten et år. Bilde av dem kommer når jeg har fått hengt dem opp, noe jeg skal se om jeg klarer å gjøre selv… Ellers så har jeg noen i bakhånda til å hjelpe hvis det skulle bli for innviklet :o)) Gleder meg til å få de opp sånn at jeg får lys i vinduene mine igjen, noe som trengs nå som det har blitt så mørkt om kveldene igjen.

Nå skal denne damen se en episode eller to av Sex og Singelliv på TV3 før hun hopper opp i senga

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg