Ikke helt som planlagt

I går hadde jeg store planer for hva jeg skulle gjøre i dag… Jeg skulle rydde litt mer i skapene for å kvitte meg med litt mer ting som kunne sendes til Fretex, men har jeg fått gjort noe av det? Slettes ikke!!


(bilde hentet fra google.no)

Når jeg våknet av megselv ved 09:30 tiden ble jeg liggende i senga en stund å lytte til regner som sildret ned… Det var deilig å bare ligge å slappe av uten å “måtte” stå opp for at jeg skulle noe sted. Når jeg endelig kom meg opp var det nesten litt høststemning i stua, for det var litt mørkt og ute regnet og blåste det ganske kraftig. Akkurat det fortsatte til langt ut på formiddagen, men nå er himmelen blå igjen og vi har hatt besøk av sola innimellom.

På fredag kjøpte jeg 1,5 kg med karbonadedeig som jeg satte inni kjøleskapet… Den hadde best før dato i morgen så jeg har ikke stresset med å dele den opp i passe porsjoner, men på formiddagen i dag ordnet jeg det. Jeg delte den i litt i overkant av 200 gr i hver, som er akkurat passe til middag. Noe mer orker jeg jo ikke å spise. Skulle jeg lage en lappskaus kan jeg jo bare ta et par pakker…

Ronja og Vinja har vært i farten i dag, hehehe!! Først kom det inn en flue som de jaktet på å nesten løp meg ned her jeg satt i stresslessen, og Vinja klarte til slutt å få tak i den å da var den reist til de evige jaktmarker. Litt etterpå fant Ronja en liten edderkopp som hun lekte med en lang stund til den også tok en siste reise. Det var så fornøyelig å se på dem og for ikke å snakke om hvordan de nesten pratet til byttet sitt, hehehe!! Nå har damene spist middagen sin, og har gått å tatt seg en aldri så liten middagslur… Om ikke lenge er de klar til kveldens jakt, for de kommer sikker inn noen bevingede små tasser som de vil leke litt med :o))

I morgen er det mandag og starten på siste ferieuken min…. Jeg har noen planer for uken, og en av dem er en tur til Drøbak, og kanskje en tur til Norwegian Outlet i Vestby tror jeg det var. Utover det vet jeg ikke, men jeg tror nok at de fleste ukedagene blir fylt opp med et eller annet :o))

Nå skal jeg synke godt ned i stresslessen å se litt tv resten av kvelden tror jeg….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg