Pelsball…

Er ikke pelsballene mine søte? Just kidding… Tidligere i dag rotet jeg rundt i kjøleskapet etter noe pålegg, og kom over boksen med jordbær. Vel det som var igjen av dem iallefall, for når jeg åpnet lokket fant jeg disse hårete greiene nedi. De har vært glemt bort en god stund siden de har blitt på denne måten.

Nå er de forsvarlig blitt pakket ned i den grønne matavfallsposen og flyttet til sitt nye hjem ute i søppelkontaineren. Det er lenge siden jeg har glemt matvarer i kjøleskapet så lenge at de har grodd pels, huff jeg må skjerpe meg!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg