DÃ¥rlig start

Da jeg var i Sverige på fredagen falt jeg tilbake til gamle uvaner og kjøpte meg en stor pose på løsgodis… Med stor så mener jeg stor, og det var veldig dumt vettu. Hvis det er noe positivt med det så har jeg ikke spist opp alt sammen selv, jeg hadde god hjelp om lørdagen. Alikevel ble det nok på meg.

I dag gjorde kroppen og magen min skikkelig opprør å jeg fikk meg noen løpeturer på morningen… Hadde avtalt med Anne at vi skulle finne på noe i dag, men jeg var litt i tvil på morningen om at det skulle kunne gjennomfrøres. Jeg ringte henne og vi ble enig om at hun skulle komme så fikk vi se hvordan det gikk.


(bildet hentet fra google.no)

Jeg måtte egentlig en tur ut i dag, og heldigvis så roet magen seg såpass at vi kunne dra ut. Første stopp ble Tveita Senteret hvor jeg gikk inn til blomsterbutikken og ordnet med en bårebukett til begravelsen til en nabo denne uken. Etter at det var gjort tok vi en tur opp på Black Design for å se om de hadde fått noe nytt og spennende. Foreløpig var utstillingen preget av duse sommerfarger, og ikke noe som kunne brukes til høstpynting som vi ville se etter. Det begynner å nerme seg den tiden hvor litt lune og varme farger skal fram igjen :o))

Siden magen min viste seg fra en vennlig side bestemte vi at vi skulle dra en aldri så liten tur på Strømmen Storsenter for å kikke litt mer der. Anne hadde lyst til å stikke innom Indiska for å se om det var noe spennende der. Fikk faktisk noen ideer som jeg skal ta med meg når jeg høstpynter :o))

Det var en stund siden noen av oss hadde spist så vi dukket inn på Cafe Opus, hvor jeg kjøpte meg en kopp kaffe og en chocolate Cookie. Jeg orket ikke å spise en kraftig lunch så det fikk holde med en liten cookie. Det viktigste var at jeg fikk gitt blodsukkeret mitt et spark i baken. Når vi først setter oss ned sånn begynner skravla å gå og vi ble sittende der en aldri så liten stund.

Når kaffen var drukket stakk vi en tur opp på G Sport for å se på joggesko… Jeg skal begynne å trene nå i høst og har behov for nye joggesko og treningstøy. Det ble ikke noe kjøp i dag, men jeg fant noe jeg kan bruke som jeg skal kjøpe senere. Mens vi først var der kikket vi på turjakker og begge to fant noe som falt i smak. Det er litt dårlig med finansene denne måneden så det blir ikke noen store innkjøp på denne damen, dessverre!!

På veg hjem igjen kjørte vi innom Katteklinikken 10 liv på Lørenskog sånn at jeg kunne få bestilt time til årskontroll og vaksinering av kattene mine. Jeg fikk brev fra dem om lørdagen hvor de minnet meg på at det var på tide å ta ny vaksine. Jeg fikk time allerede denne uken, så nå er det bare å forberede seg på masse Fres og Knurr, hehehe!! Det går som regel greit, og det er viktig å få dette gjort å samtidig sjekke at de er friske :o))

Nå er det definitivt på tide å fylle opp kaffekoppen igjen, blogges :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg