Da var jeg i gang…

Jeg hadde jo ikke tenkt å begynne å strikke på pleddet riktig enda, nei jeg skulle jo gjøre ferdig bestemorteppet mitt først….. Problemet var bare det at det klødde i fingrene etter å begynne på noe nytt, og tidligere i kveld klarte jeg ikke mere. Jeg ville lage teppet større enn det som sto på oppskriften, og sjekket med en bekjent som allerede har strikket et par tepper av samme garnet om hvor mange masker hun hadde brukt.

Jeg strikket noen omganger før jeg ga meg for i dag… På bildet hadde jeg bare kommet en 5 – 6 runder, men det ble litt mer innen jeg ga meg. Jeg har ikke tatt i strikkepinner på mange år så det var uvant å strikke igjen, men har man først lært det så kan man det :o))

Oppdatering på teppeprosjektet kommer etterhvert som det vokser :o))

12 kommentarer
    1. Fin farge det blir nok kjempefint, selv sliter jeg med en duk jeg har begynt pÃ¥ for lenge siden. IgÃ¥r fikk jeg strikket litt for da var Pusi ute pÃ¥ musjeakt(kom inn med en). Hun ligger pÃ¥ armlenet nÃ¥r hun er inne sÃ¥ det er ikke helt enkelt Ã¥ fÃ¥ strikket…

    2. Jeg har strikket flere sånne tepper, og synes også de ble litt små. Hvor mange masker la du opp? Og du trenger vel et ekstra nøste, kan jeg tenke meg?

    3. Ã…h, et teppe vil jeg strikke ogsÃ¥ 🙂 Hvor mange masker legger du opp og hvilket pinne/rundpinnenummer bruker du – og til sist: Hvor stort blir det??? Hva heter garnet forresten? Dette ble nesten en quiz, ha ha.

    4. hobbyting: Likte ogsÃ¥ fargen :o)) Jeg har ogsÃ¥ en pus liggende pÃ¥ armlenet til tider, og som prøver Ã¥ fange garnet vær gang det rører pÃ¥ seg, hehehe… Hun blir litt smÃ¥sur og forsvinner nÃ¥r hun ikke fÃ¥r leke like mye med garnet som hun selv vil :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg