Det går ikke så fort

For noen år siden ville teppet mitt ha vært halvferdig allerede, men nå tar jeg det med ro for å spare armene mine. Tar ikke sjangsen på at armene skal bli vonde, og så langt har de det helt fint med strikkingen min. Jeg er veldig nøye med å ta meg pauser å legge strikketøyet bort innimellom, og det har nok veldig mye å si :o))

Så langt har jeg altså kommet nå, og man begynner å ane hvordan det ferdige teppet kommer til å bli :o)) Jeg irriterer meg litt over at bare etter så få cm at jeg har funnet 2 skjøter på tråden, men ikke mye å gjøre med det dessverre.

I dag kommer Anne på besøk, og jeg har tatt opp et par kyllingfileer som vi skal spise til middag. De skal legges på en seng av rotgrønnsaker og serveres med ris og hvitløkssmør. Kjenner at jeg allerde nå får vann i munnen.

Det har regnet i hele natt, og omtrent til nå hvor det har roet seg. Over Manglerudåsen kan jeg se antydning til lysere vær, og håper er jo at det kommer glidende denne veien. Hadde ikke skadet med litt letter i morgen, for da hadde jeg nemlig tenkt meg på gravlund for å sette ned lyng. Skal også bytte ut sommerblomstene i balkongkassen med lyng og noe annet, for nå har blomstene virkelig ikke mer å by på.

Nå har jeg suset rundt lenge nok, på tide å komme seg inn i dusjen!!

Ha en fortsatt fin lørdag, blogges :o))

6 kommentarer
    1. Nå vet jeg nesten alt om å få vondt i armer og skuldre 🙁 I påvente av pleddgarnet jeg har bestilt, så begynte jeg å strikke en ‘hals’, en romslig sak, kombinert skjerf og lue. Starter med strikketøyet i fanget, men til slutt holder jeg det så høyt at jeg kan se på TV’n under det, he he. Vi får ta det pent 😀 Fortsatt god søndag, nå er det tid for rusletur med naboen :-))

    2. Lene S.: Hehehe, det hørtes ikke ut som noen god løsning å holde strikketøyet i den høyden… Da protesterer armene ganske fort… Jeg har funnet en god stilling å holder det lavt, og det ser ut til å fungere bra. Ha en fortsatt fin søndag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg