Laaaaang natt..

Jeg håper virkelig ikke at natten som kommer blir like slitsom den jeg hadde ble…. Var flink å kom meg tidlig i seng, for jeg ville tidlig opp sånn at jeg rakk å vaske håret mitt før jeg gikk på jobben. Skjedde det, nei og nei :o((

Etter bare noen timers søvn så våknet jeg av at jeg syntes noen pratet i leiligheten, og jeg sto opp for å sjekke ut om det stemte… Gjorde jo ikke det så jeg bare ramla sammen opp i senga igjen. Etter litt mer søvn ble jeg pånytt vekket av den samme pratingen, men da skjønte jeg hva det var… Vi har en eldre mann i oppgangen som trenger en del hjelp av hjemmesykepleien, og han hadde da av en eller annen grunn ringt på alarmen å pratet med noen via apparatet. Dette f….skapet er jo selvfølgelig stilt så høyt at vedkommende kan høre det som blir sagt hvor de enn måtte befinne seg i heimen. Problemet er at vi andre i oppgangen hører det også.

Siste gangen jeg våknet var klokken over 4, og da var lyden høyere enn forrige gangen å jeg kunne høre hvert eneste ord som ble sagt. Fikk jeg sove igjen med en gang, å nei da. Dermed var jeg nødt til å sette min alarm frem en stund og droppe hårvasken, for jeg måtte bare få meg litt mere søvn.

Det ble slitsomt på dagen i dag da jeg skulle få hjernen til å fungere i prosjektmøte.. Det var som om hjernen var dynket i sirup, og fungerte deretter. Følte vel ikke helt at jeg bidro like mye som jeg kunne ha gjort!!!!

Akkurat nå sliter jeg med å holde øynene åpne, men jeg skal klare å holde det gående en stund til. Så får man håpe på at det blir stille i natt og at jeg får meg en lang og god natt søvn, jesp!!

8 kommentarer
    1. Arrrgg. Ingenting er værre enn å bli vekket slik flere ganger om natten. Søvnen blir så ødelagt og samme blir formen dagen derpå.
      Håper denne natten blir bedre da 🙂

    2. ninaoglivet: NÃ¥r man fÃ¥r sÃ¥ oppstykket søvn, føles det nesten som man er fyllesjuk nÃ¥r man kommer til segselv nÃ¥r klokka ringer… HÃ¥per virkelig det blir roligere i natt!

    3. Bare hater slike netter – legger seg og er trøtt – men ofte fÃ¥r jeg da ikke sove – bare snu meg rundt. Hva med ørepropper??
      klemzzzzzzzzzzzz ;)))

    4. TerAnd: Litt dumt med ørepropper, for da hører jeg ikke når min alarm går av ut på morningen. Hehehe, har vanskeligheter nok med å komme opp som det er jeg vettu :o))

    5. Skjønner dette er vanskelig, men denne alarmen til naboen mÃ¥ jo være stilt sÃ¥ høyt at han kan snakke med hjemmesykepleierne fra hviket som helst rom i leiligheten, jeg har en selv, sÃ¥ det vet jeg…….hvis jeg plutselig trenger hjelp nÃ¥r jeg er pÃ¥ badet, f.eks, sÃ¥ blir det litt avstand pluss to dører mellom meg og apparatet……da mÃ¥ det være høy lyd……..
      Håper det er lenge imellom, så du får sove godt, det er så viktig!

    6. Synne: Det skjer heldigvis ikke hver eneste natt, og det varierer litt pÃ¥ hvor ofte det skjer. Min mor hadde ogsÃ¥ et slikt apparat, men det var ikke sÃ¥ høyt stillet… Jeg tror naboen min hører veldig dÃ¥rlig sÃ¥ det er nok Ã¥rsaken…

      I natt har jeg sovet godt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg