Mat og kaker på tv

Jeg har fått en ny favoirttkanal på tv, og det er Food Network… Det har blitt sånn den siste tiden at når jeg setter på tv’n så blir det matprogram eller kakeprogram som står på listen. På de norske kanalene blir det Masterchef på TV 3 og Kakekrigen på Fem. Jeg er jo ikke så flinkt til å kokkelere selv, men elsker å se andre gjøre det.

Et av favorittene på Food Network er Charlies Cake Angels, som er et reality program om Charlies Bakery i Cape Town i Sør Afrika. Bakeriet ble startet av Charlie og Jacqui Beiss. Charlie døde i 2012, men bakeriet drives videre av Jacqui og døtrene. De lager verdens hærligste kaker med hjelp av en stor stab av mennesker.

Et annet program jeg ble sittende å glane på i dag var noe som jeg trodde skulle være delikat og smakfull mat, men det handlet om American Breakfast, og ovenfor har jeg tatt med noen bilder av hva det innebærer. Iflg programmet i allefall. Jeg tviler vel på om de fleste amerikanere faktisk spiser sånne krafitig retter til frokost. Noen gjør det, for de flokket til å kjøpte å spise disse kvalmende rettene.

Programmet gikk ut på at de hadde plukket ut de 10 beste frokostene, men det var ikke mye her som minnet meg om frokost akkurat!!

Hva syntes du, ser det lekker ut…. å hadde du klart å få i deg en av disse til frokost?

2 kommentarer
    1. Nei, jeg spiser knekkebrød til frokost, blir uvel av bare Ã¥ se bildene dine. :)……men det er jo en grunn til at store deler av det amerikanske folket er overvektig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg