Køl svart…

Var egentlig ganske fornøyd med meg selv når jeg kom opp av køya med en gang klokka ringte, spesielt siden kroppen min ikke var så veldig happy…. Jeg hadde satt klokka til å ringe litt tidligere enn vanlig for at jeg skulle rekke å vaske håret innen jeg gikk. Ble det noe hårvask????? Det gjorde jo ikke det!!!

Da jeg sto i dusjen og skulle begynne med håret gikk strømmen, og siden det ble køl svart skjønte jeg fort at det var ikke bare i min leilighet. Jeg fikk slengt rundt meg et håndkle og famlet meg fra til soverommet mitt, for på døra henger det nemlig en sånn lang arbeidslampe med oppladbart batteri. Den er alltid oppladet, sånn at jeg har en lampe når det er behov for det… Det var det i allefall i dag!!

I tillegg så tente jeg lys i alle lyktene mine, og da ble det jo ikke så ille. Hørte på radion at det var strømløst i alle bydelene på Øst, og det var ikke vanskelig å se. Pleier vanligvis å kunne se over til Manglerud og idrettshallen rett over er jo opplyst å syntes godt i terrenget. Innen jeg fikk gjort meg helt klar hadde vi fått tilbake strømmen igjen, men t-banen gikk ikke så jeg bestemte meg for å ta bilen til byen i dag. Hehehehe, det var det vist flere som hadde tenkt, og det var totalt kaos å omtrent stillestående kø på veien. Derfor kom jeg ikke på jobben før klokka var nesten 9 :o((

Onsdag har blitt min faste treningsdag hos fysioterapeuten, men i dag var det et ork å komme seg igjennom alle øvelsene mine. Motivasjonen var i bånn, men jeg krabba opp på sykkelen og tok 10 minutter for å få i gang blodsirkulasjonen før jeg begynte med armøvelsene mine. Prøvde meg en liten tur på stepmaskinen også, men den gikk ikke gitt. Kneet mitt protesterte høylytt når satte i gang, og jeg klarte ikke et halvt minutt engang så det ser ut til jeg jeg må klare meg bare med sykkelen. Vi var 3 damer som holdt på å å fløy om hverandre og byttet apparater. Sånn på ettermiddagen pleier jeg å være helt alene der, men det var hyggelig med litt selskap :o))

Hadde håpet at kroppen min skulle føle seg litt bedre etter treningen, men den var ikke det…

Når jeg kom hjem så jeg at naboen ved siden av og over dem igjen hadde fått balkongen sin innglasset. Montøren var akkurat ferdig og forklarte hvordan ting fungert da jeg rusla på baksiden for å ta en titt. På avstand ser våre innglassinger like ut, men når man kommer nærmere kan man se at min har solidere vindusrammer enn naboene mine. De kommer helt sikker til å bli like fornøyd med sitt nye uterom som jeg er med mitt :o))

Begge pusene mine er ekstremt kosete i dag, om det beror på griseværet vi har ute vet jeg ikke. De nærmest slåss om å ligge i fanget mitt for å få masse kos :o)) Det er koselig at de vil det, og spesielt siden jeg er så frossen i dag. For de varmen godt opp bena mine mens de ligger der :o))

Nå skal jeg legge bort PC’n en liten stund, lene meg godt tilbake å se litt på tv… Hvis jeg ikke sovner da, hehehe!!

2 kommentarer
    1. NÃ¥r du vÃ¥kner igjen – sÃ¥ kan du lese dette….hehehe. Jeg gikk ikke med meg strømbruddet, men jeg er vel ikke øst i byen, – og i tillegg var jeg en syvsover i dag. Treningen kommer vettu, er ikke hver dag man er like motivert.

    2. TerAnd: Var nok litt for tidlig for deg…. Tror det var en plass mellom 06:30 og 07:00. Det var hardt som bare den Ã¥ komme seg igjennom treningsprogrammet, men jeg har sÃ¥ godt av det selv om det ikke føles sÃ¥nn!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg