Snart sovetid

Egentlig burde jeg vel ha gått å lagt meg for lenge siden, men problemet er at jeg finnes ikke trøtt. Nå har jeg tatt med meg nettbrettet opp i senga, og da kan jeg bare glid ned under dyna når jeg begynner å bli trøtt.

Jeg var på veg til å ta fram PC'n tidligere i kveld, men så kom Ronja og ville ligge en stund i fanget mitt. Når hun hadde fått nok så ville jeg se på Masterchef og Kakekrigen, for det er alltid like spennende å se hvordan de gjør det. Om det blir bare tull eller nydelig mat eller kaker.

Vinja ville også ha litt kos av mammen sin, og når hun først hadde fått lagt seg godt til rette i fanget mitt hadde hun ikke noen lyst til å flytte seg der fra igjen med det første. På det tidspunktet var jeg så frossen at jeg var bare takknemlig for en ekstra varmekilde, selv om jeg hadde pakket meg inn i varmt teppe og hadde en tjukk jakke på.

Varmen har heldigvis kommet tilbake i kroppen, akkurat i tide til at jeg hompet opp i senga.

Sånn ser det ut når frk Vinja koser seg i mammen sitt fang… Totalt slappings :o))

Vi har fått besøk av sykebilen igjen, og det er nok den eldre mannen et par etasjer opp som ikke er bra igjen…. Håper det går bra med han!

Nå begynner det ene øyelokket å glippe litt så det er på tide å ta kvelden for denne damen, god natt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg