Knallvær

Det var noe helt annet å våkne opp og kikke ut av vinduet i dag gitt. Tåka og regnet hadde dratt sin kos, og var blitt erstattet av blå himmel å sola som var i ferd med å titte opp mellom trærne.

Jeg har hatt balkondøra oppe siden jeg sto opp, og nå har sola rundet hushjørnet og er i ferd med å varme opp balkongen min. Om litt tenker jeg at jeg skal slenge på meg en jakke å sette meg ut med kaffekoppen min :o)) Om det er like varmt ute som det virker fra min balkong er jeg ikke så sikker på, for det har begynt å blåse endel.

Kattepusene mine strøyk ut på balkongen med en gang jeg lukket opp døra, og har mer eller mindre vært der ute siden. Som alltid når jeg slipper de ut er de oppe på bordet med en gang og begynner å knaske på erikaen min. Det er egentlig merkelig at det er noe igjen av den!!

Nå har jeg ikke tid å sitter her med PC’n lenger, nei nå må jeg ut å nyte sola, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Vi hadde sju varmegrader her igår men etterpå kom snøen. Sol får vi ikke før oi slutten av januar.
      Fine kattepuser du har, min pus spiser fisk og sover, hun er ikke så glad i snøen ser det ut til og det er kanskje ikke så rart siden hun gikk ute i flere måneder sist vinter.

    2. hobbyting: Nok en flott dag her i Oslo, og om ikke så lenge runder sola blokken nedfor å da kan jeg sette meg ut å kose meg :o)) Familien min bor på Rjukan og de har heller ikke sol det meste av vinteren, men nå har de fått solspeil. På Torget er det satt ut krakker som folk kan sitte ned å nyte solstrålene som speilen sender ned fra fjellet :o))

      Som matmor må jeg jo innrømme at de er fine disse pusetassene mine :o)) De har allerede vært ute å mjauet til fuglene, og når sola kommer vil de ikke inn igjen. Jeg forstår godt at din pus helst vil være inne når snøen og kulda kommer. Kattene vil jo gjerne ut, men de liker også å ligge lunt og varmt inne sammen med oss :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg