TÃ¥ka har lagt seg

Når jeg våknet en gang ut på dagen i dag, sånn rett før kl 12, så var det tjukk tåke ute. Jeg er ikke spesielt begeisteret for tåke, men det er jo vakkert da. Rim har lagt seg på grenene til buskene og i gresset å det er nesten magisk å se på.

Jeg ligger en del etter skjemaet i dag, for per nå burde jeg allerede ha støvsuget hele heimen å i full gang med å tørke støv…… Dessverre er ikke formen min noe å skryte av så jeg har ikke en gang funnet fram støvsugeren, og nå må jeg bare se å komme i gang. Anne skal komme hit en tur om ikke så veldig lenge, og jeg bør jo helst ha fått litt orden på heimen innen hun dukker opp.

Fikk melding fra Anne på jobben i går hvor hun fortalte at lyktene våre var kommet, de som vi bestilte fra Party Life om mandagen. Jeg gleder meg virkelig til å se hvordan det blir å tenne opp lys i dem. Jeg har allerede en formening om hvor de skal stå, og jeg er spent på om de kommer til å gjøre seg der.

I går var jeg som sagt inne hos naboen på middag og etterfølgende kaffe m/kake. Vi hadde det kjempekoselig å satt å skravlet en god stund ved matbordet innen vi forflyttet oss inn i stua for å drikke kaffe. Det er så koselig å bli invitert inn uten at det er planlagt i forveien :o)) Jeg ble der til ca 20:30 for da var jeg sliten og ikke helt i form så jeg syntes det var best å komme seg inn. Der slang jeg meg ned i stua foran tv’n for å se litt før jeg skulle legge meg tidlig, hahahaha!!!

Denne damen klarte å sovne i stresslessen, og der våknet hun stiv og støl kl 06:00 i dag morges med en sovende Vinja oppe på magen. Etter en runde i heimen for å slå av alt lyset ramlet jeg sammen oppi senga å sov helt til kl 12 i dag. Jeg skulle nok heller ha gått å lagt meg med en gang jeg kom inn, så hadde formen og kroppen vært i bedre humør nå… Det nytter ikke å være etterpåklok…

En kopp kaffe til nå, og så blir det noen dansetrinn rundt i heimen med støvsugeren, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg