Avslappende lørdagskveld

Utrolig nok ble jeg ferdig med alt jeg skulle gjøre innen Anne kom, dels for at jeg satte i gang et ekstra gir jeg ikke hviste jeg hadde, og så måtte hun jobbe ganske lenge. Da ble det tid til å sitt å slappe av en liten stund fram til hun kom.

Når jeg hadde fått shinet opp heimen gikk jeg ut med litt søppel, og da tok jeg med meg kamera for å ta noen frost og kveldsbilder… Dessverre så låste kamera seg totalt, og jeg endte egentlig bare opp med et som jeg faktisk syntes var relativt greit. Nesten litt magisk :o)) Når jeg kom inn måtte jeg ta ut batteriet og sette det inn igjen for å få liv i kameraet igjen. Tar jeg ikke helt feil så har det skjedd når jeg har tatt bilder i mørket før, så jeg tror ikke at det er noe galt med det. Håper i allefall ikke det for det er et utrolig godt lite kamera, som er lite og nett å ha i vesken å lommen.

Siden det var en sånn kjølig dag og kveld så bestemte jeg meg for å lage en lappskaus som lørdagsmiddag, og den falt i smak hos både gjesten og kokken :o)) Laget såpass mye at jeg har igjen til i allefall en middag til som jeg lett kan varme opp når jeg kommer fra jobb.

Etter middagen slang vi oss ned i stua og dro fram strikketøyet…. Jeg har jo ikke vært noe flink til å strikke og teppet mitt er langt fra ferdig, som man kan se på bilde. Det er jo tragisk egentlig, for Anne kjøpte garn en stund etter meg til en tilsvarende teppe å hun er allerede ferdig med sitt. Hun har begynt på et nytt prosjekt allerede, skiskytergenseren. Dette betyr jo at jeg bare må se å sette opp farten for å bli ferdig med mitt teppe også. Hadde jo vært greit å bli klar med det før jul i allefall!!!

Utrolig lekker genser som jeg faktisk kunne tenke meg å strikke selv, men da må jeg bli ferdig med teppet mitt først :o))

I mens gårsdagen var helt grå og en tjukk tåke lå helt nede på bakken, er denne dagen helt motsatt. Himmelen er knallblå og solen skinner og det er bare et par minusgrader. Jeg er litt snufsete i nesen og har litt feber så jeg skal holde meg inne med cupfinale og strikketøy :o))

Ha en fortsatt fin søndag, blogges :o))

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg