Dårlig start på uka

Hele helgen har jeg gått mer eller mindre og hanglet, og i går våkne jeg med litt lett feber og sår hals…. Jeg følte meg egentig ikke så ille da jeg gikk å la meg i går, men i løpet av natten har ting tydelig forandret seg.

Så da alarmen rev meg ut av søvenen til morran i dag var ikke formen storslagen akkurat, men jeg kom meg da ut av senga. Etter å ha ordnet med mat og drikke til kattene å rensket doen deres var jeg helt utslitt og måtte krabbe tilbake til senga igjen. Det var ikke helt sånn jeg hadde sett for meg starten på denne uka akkurat, men ikke så mye jeg gjøre med det.

Nå har jeg forflyttet meg fra senga til stresslessen, hvor jeg har pakket meg godt inn i et varmt teppe. På bordet ved siden av har jeg linet opp Fribol Hals, Ibux og en stor kopp med rykende varm te. Så får vi inderlig håpe at det skremmer bort feberen til i morgen, for jeg har ikke tid til å være hjemme nå!!!

Ronja er som katter flest, ubestemt når det gjelder om hun skal være ute eller inne. I sta satt hun dørterskelen å mjauet så sårt, og når jeg gikk for å slippe henne ut sprang hun ut. Under et minutt etter hørte jeg klørne hennes på døra og sår mjauing…. Hun skjønner ikke at matmora har tjukk pels, og ikke syntes at det er greit at døra står åpen hele tiden. Nå har både hun og søsteren lagt seg for å ta en aldri så liten formiddagslur!!

Håper dere andre har hatt en bedre start på uka :o))

6 kommentarer
    1. Da får vi ønske hverandre riktig god bedring 🙂 Jeg våknet med rennende nese, hodepine og munnsår, meget udelikat spør du meg 🙁 Jeg har heldigvis fri i dag, men dagen skulle vært brukt til shopping, og ikke slumring under pleddet med laptopen 🙁 Vi satser på en frisk morgendag 😀

    2. Lene S.: En riktig god bedring til deg…. Jeg har definitivt slumret under pleddet det meste av dagen, og feberen min har gått ned, og det lover godt for en dag på jobben i morgen :o))

    3. Helge: Feber og forkjølelser kommer aldri beleilig, heller ikke denne gangen… Etter en veldig avslappende dag med mye søvn så ser det ut til å gå den rette veien :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg